Loading...
دانشنامه

منطقی ترین روش برای یادگیری مکالمه زبان چیست؟

یکی از معضلات دانشجویان مخصوصا دانشجویان مهندسی منبع خوب مطالعاتی هست که بعضی از اون ها ترجمه نشده اند و یا خوب ترجمه نشده اند اینجاست که زبان انگلیسی به کار دانشجو میاد... بهترین و منطقی ترین روش برای یادگیری مکالمه زبان چیست؟

آموزش زبان انگلیسی مکالمه مهندس کتاب زبان اصلی نگارش مقاله مقاله

باسلام شرکت در کلاس های مکالمه . البته موضوعی که فرمودید (مطالعه منبع خارجی) بیشتر به درک مطلب و لغات مرتبط است تا مکالمه . بهترین راه پیشنهادی : باید به یک آموزشگاه معتبر بروید تعیین سطح شوید و در کلاس ها ( گروهی یا خصوصی) شرکت کنید و با پشتکار و مطالعه مستمر روزنه و تکرار و تقویت مهارتهای 4 گانه به سطح دلخواه برسید البته باید زمان مناسبی هم اختصاص دهید. البته روش خود خوان (خودآموز) هم هست که باید خیلی تلاش کنید.  زبان خارجی انگلیسی ابزار ارتقاء و افزایش دانش شماست و حتی در مقطع دکتری باید مدرک زبان معتبر داشته باشید و بدون آن نمی توانید در آزمون جامع شرکت کنید. امروزه دانستن زبان یک امر حیاتی است.  


0

سلام:

رفتن به کلاسهای معتبر که چهار مهارت یعنی مکالمه و صحبت کردن و نوشتن و خواندن را آموزش میدهند و سپس مداومت در مکالمه تا سطح کمالمه قویتر شود. 

 

 


0

سلام کتاب مدرسان شریفم خوبه‌.


0

بهترین روش برای مکالمه زبان

کلاس رفتن و دیدن فیلم های زبان اصلی که قبلا دوبلشونو دیده باشیم


0

سلام

نرم افزار های آموزشی زیادی وجود داره که برای شروع میتونید از آنها استفاده کنید.


0

با عرض سلام و احترام
 
محتوایی پیدا کنید که برای‌تان جذاب است
محتوای بسیاری به زبان انگلیسی وجود دارد از فیلم‌های آموزشی تا مصاحبه‌ها و ویدیو‌های متعدد در دنیای آنلاین، هر کدام از این موارد مخصوصا اگر در زمینه علاقه شما باشد می‌تواند به عنوان آموزش انگلیسی عمل کند. مثلا تصور کنید که شما به تکنولوژی علاقه دارید، می‌توانید ساعت‌ها ویدیو در این زمینه‌ بیابید. بزرگترین حسن این روش این است که شما به حوزه ویدیو علاقه دارید و آشنایی خوبی با آن دارید، به همین دلیل هم از دیدن آن خسته نمی‌شوید و هم اینکه آشنایی اولیه شما با مبحث به شما کمک خواهد کرد که زودتر کلمات و ترکیبات را به خاطر بسپارید و زودتر کل موضوع را درک کنید.
«FluentU»
اگر به دنبال منابع ویدئویی دیگری برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، FluentU را هم امتحان کنید. این سایت یک مجموعه ی بزرگ از ویدئوهای انگلیسی دارد که از منابع دنیای واقعی مثل کلیپ های موسیقی، برنامه های تلویزیونی، تریلرهای فیلم «بازی گرسنگان» (The Hunger Games)، اخبار و سخنرانی های الهام بخش گرفته شده اند.
این ویدئوها می توانند به تنها منبع یادگیری زبان انگلیسی برای هرکس تبدیل شوند. ویدئوهایی را انتخاب کنید که با شیوه ی یادگیری، سطح و علایق تان سازگار باشد و بعدا این سایت ویدئوهای بیش تری را به شما پیشنهاد می کند!
این عالی است که بدانید چه ویدئوهایی برای یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می کنند. به علاوه، FluentU ابزارهای یادگیری زیاد دیگری را در اختیارتان قرار می دهد تا با کمک آنها در یادگیری زبان انگلیسی پیشرفت کنید. این ابزارها شامل عبارت های متقابل، فلش کارت ها، لیست کلمات و … هستند تا گرامر و دایره ی لغات تان را تقویت کنند.

1

بخش دوم »»»»

 

یک دفتر خاطرات یا وبلاگ به زبان انگلیسی داشته باشید

یادگیری زبان انگلیسی با دفتر خاطرات - بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی در منزل این است که به انگلیسی یادداشت کنید. نوشتن می تواند یک فعالیت خلاقانه و آرامش بخش باشد. داشتن یک دفتر خاطرات یا وبلاگ به زبان انگلیسی بهترین راه برای تمرین مستمر زبان است. علاوه بر اینکه اوضاع گرامرتان بهتر می شود، می توانید کاربرد زبان انگلیسی در زندگی روزانه را هم بهتر یاد بگیرید.


0

بخش سوم »»»»

از اپلیکیشن‌های رایگان و فوق‌العاده یادگیری زبان استفاده کنید

فروشنده

شاید تصور کنید که اپلیکیشن‌های یادگیری زبان همانند هزاران نرم‌افزار ویندوزی هستند که سالها خریداری کردید و هیچ نتیجه‌ای از آن نگرفتید. همان نرم‌افزارهایی که روز سی دی با هزاران محتوای آموزشی قرار دارند و حتما باید شماره فلان را به شماره فلان بفرستید تا با شما تماس بگیرند و ۱۰۰ هزار تومان از پول ارزشمند شما را نابود کنند. اما اشتباه نکنید چون اپلیکیشن‌هایی مانند Doulingo و Memrise و بسیاری اپلیکیشن‌های آموزش زبان دیگر به شیوه‌ای جدید و با تبدیل یادگیری به بازی توانسته‌اند ابزاری درست کنند که ده‌ها بار راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر از نرم‌افزارهای پیچیده و بی‌نتیجه گذشته شما را به هدفتان برساند. بزرگترین حسن این ابزارها هم این است که هزینه‌ای برای شما ندارند و می‌توانید رایگان آن‌ها را استفاده کنید.


0

بخش پایانی »»»»

 

برای یادگیری زبان انگلیسی در کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید

شرکت در کلاس‌های آموزشی آنلاین - بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل

فقط به این فکر کنید که می توانید از مزایای مکالمه و یادگیری کلاسی استفاده کنید، بدون اینکه مجبور باشید سر کلاس بروید. تعداد زیادی مدرسه ی آنلاین وجود دارند که بسته های آموزشی، روش ها و معلم های خاص خودشان را در زمینه های مختلفی دارند و معمولا ارزان تر از موسسه های مکالمه ی زبان معمولی هستند و به علاوه نظم و قاطعیت هم دارند.

در کل، کافی است یک اینترنت پرسرعت داشته باشید تا بتوانید در این کلاس ها شرکت کنید. به علاوه، می‌توانید از نرم افزارهای ویدئو کنفرانس هایی که خود موسسه در اختیارتان قرار می دهد هم استفاده کنید.


حتما بخوانید: چگونه زبان انگلیسی را سریع یاد بگیریم؟

گرامر و کلمات را آنلاین یاد بگیرید

اگر حس می کنید که باید از پایه شروع کنید، سایت های مختلف زیادی وجود دارند که می توانند برای تان مفید باشند. بر خلاف کتاب ها اغلب شان مجانی هستند!

English at Home

سایت English at Home ، یک پیشنهاد عالی برای افراد مبتدی است و به بخش های مختلفی مثل مکالمه(یادگیری مکالمه)، کلمات و گرامر(یادگیری گرامر) تقسیم شده است. قسمت مکالمه به طرز شگفت انگیزی مفید و کاربردی است، چون به شما می گوید از کدام عبارت ها و اصطلاحات استفاده کنید. تمرین های ساده و انتخابی متنوعی برای تقویت گرامر، درک مطلب و کلمات در این سایت وجود دارند. هم چنین تعداد زیادی از مقالات با لحن طنزآمیز نوشته شده اند!

Free English Study

سایت Free English Study یک منبع عالی است و یک قسمت خیلی بزرگ در مورد گرامر و عبارت های مکالمه ای دارد. مزیت دیگر این سایت این است که به سطح های مختلفی تقسیم شده است و به سادگی می توانید چیزی را که به دنبالش هستید پیدا کنید. هم چنین می توانید لینک های مختلف و مفیدی از سایت های دیگر پیدا کنید.

British Council: Learn English

سایت British Council: Learn English هم برای بچه ها و هم بزرگ ترها خیلی جذاب است و یکی از بهترین سایت های رایگان برای یادگیری زبان انگلیسی است. ویدئوکلیپ های موجود بسیار سرگرم کننده هستند و تعداد زیادی کلمات رایج و عامیانه دارند. هم چنین، همه ی کلیپ ها رونوشت دارند و به این ترتیب هیچ قسمتی را از دست نمی‌دهید. بازی ها و جوک‌ها  هم می توانند برای تان جالب باشند و برای زبان آموزان مبتدی  مفید واقع شوند. این سایت هم چنین برای امتحان IELTS خیلی مناسب است و آزمون های مختلفی دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.


0

سلام، به نظرم بهترین روش، خودخوانی است. معلم نهایتا تا 30 درصد کمک کننده است، باقی به دوش خود زبان آموز است.


0

سلام بهترین کار

شرکت در کلاسهای مکالمه و اموزشگاههای معتبر،

دین فیلمها با زبان اصلی و زیرنویس انگلیسی،

خواندن منابعی که بیشترین کاربرد را از نظر اصلاحات علمی و لاتین داشته باشد


0

شرکت در کلاس ها تعاملی

دیدن فیلم های زبان اصلی

تهیه کتاب و سی دی آموزشی مکالمه


0

سلام
بهترین راه برای دانشجویان با توجه به تکنولوژی حاضر استفاده از اپلیکیشن ها است


0

سلام

شرکت در گفتگوهای آزاد هم می تواند به شما کمک کند.


0

سلام 

به نظرم عضو شدن تو چت ویس های انگلیسی تلگرام 

دیدن فیلم های زبان اصلی 

تهیه سی دی و کتاب آموزش مکالمه 

و..


0

سلام بهترین روش روزانه دو ساعت فرصت گذاشتن گرامر و لغات زبان رو یاد بگیرید قاعدتا بهتر از کلاس رفتن هست 


0

سلام

مطالعه اخبار و رویدادها به زبان انگیسی از سایت هایی مثل یاهو و ... کمک کننده خواهد بود!


0

با سلام
برای یادگیری زبان به منظور استفاده از منابع بهتره بیشتر تلاش کنید و از خواندن مطالب به زبان اصلی نترسید و و به صورت مداوم تمرین کنید، چون اموزشگاه ها معمولا زبان تخصصی رو اموزش نمیدن و این کار به تلاش مستمر خودتون بستگی داره و برای همین کار هم نیاز به یادگیری پایه ای از زبان انگلیسی دارید که اون بخش رو می تونید از طریق سایت های مختلف یا آموزشگاه یا به صورت خودآموز فرا بگیرید
موفق باشید


0

مکالمه به دردتون نمی خوره چون شما نیاز به یادگیری اصطلاحات و زبان تخصصی رشته خود دارید نه یادگیری مکالمه روزانه انگلیسی پس بهتره به دنبال کتاب های اموزش زبان تخصصی رشته خود باشید و ان ها را یاد بگیرید تا در خواندن کتاب های تخصصی دچار مشکل نشوید 


0

سلام

متدهای مختلفی برای تسهیل فرایند یادگیری در اینترنت وجود دارد، یه جست و جویی در این مورد انجام بدید بهتون کمک خواهد کرد.


0

سلام 

افزایش لغات 

سعی بر خواندن رمان های انگلیسی و ترجمه به صورت روزنامه وار نه کلمه ای 

شرکت در گروه های چت انگلیسی 

شرکت در کلاس های آموزش زبان یا خرید دیسک های آموزش زبان 

و.... 

و لازمه تمام این ها و تضمین یادگیری داشتن علاقه و پشت کار و تلاش است

 


0

بهترین روش خودخوانی و مطالعه مطالب و مشاهده فیلم هست به نظرم


0

با سلام

رمز موفقيت در يادگيري زبان دوم تمرين و تكرار مي باشد.  تكرار مطالب با صداي بلند. به نحوي كه گوش و زبان با هم هماهنگ شوند


0

با سلام

١-استفاده از ويدئوهاي مكالمه

٢-خواندن لغات به طور انگليسي به انگليسي و مرور هر روزه ي ان ها در خانه

٣-صحبت كردن و تمرين دائمي در خانه


0

سلام

برای یادگیری زبان به همان شکلی که یک کودک حرف زدن یاد میگیرد یعنی فقط با گوش دادن و تمرین برای صحبت میکند؛ میتوان استفاده کرد. درنتیجه مبحث گوش دادن خیلی مهمه.

فیلم زبان اصلی، آهنگ و هرچیزی که شمارا در این مهارت قوی میکنه.


0

بهترین راه به نظر بنده چت کردن در مسنجر های خارجی و افراد دیگر کشور ها هست که در عمل میتونین با چت کردن و معاشرت کردن با این افراد دانش خودتون رو بالا ببرین و مکالمه انگلیسی خودتون رو تقویت کنید


0

برای مهارت آکادمیک هم آموزشگاه به نظرم مهمه و هم لینک کردنش به کتاب‌ها و مقالات زمینه انتخاب شده برای پیشرفت سطح در جهت مورد نظر


0

برای مهارت آکادمیک هم آموزشگاه به نظرم مهمه و هم لینک کردنش به کتاب‌ها و مقالات زمینه انتخاب شده برای پیشرفت سطح در جهت مورد نظر


0

تشکر از همه مطالب مفید بودن


0

تشکر از همه مطالب مفید بودن


0

سعی کنید حرف های روتین روزانه را انگلیسی بگید

اگه 2 نفر هم باشید که عالی میشه


0

بهترین روش یادگیری زبان دیدن کارتون با ادبیات کودکان که به صورت روزانه وادامه دیدن آنها با محتوای یادگیری و آموزشی در بچه ها 


0

بهترین راه چونخودم جواب گرفتم دارم میگم بستگی به اون مکالمه داره تخصصی که بایبد خوند و دامنه لغات رو زیاد کرد و دستور گرامر اولیه رو بلد بود اما برای محاوره روز باید حتما با فردی که کلا خارج ا ایران هستو با نرم افزار های تخصصی استفاده کردتا کاملا یاد بگیرید


0

سلام

استفاده از لغات مثل کتاب 504 واژه و دیدن فیلم با زیرنویس اصلی وکلاس فشرده رفتن


0
برای ارسال پاسخ شوید.