نقد نظام_سلامت ایران
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
بنظرم یه تناقض آشکار منطقی وجود داره ، اگر کسی گزینه 2 رو برای سوال سوم انتخاب کرده باشه، قطعا دیگه نباید به نظام سلامت رایگان رای داده باشه. در حالی که خیلی ها توی این تله گرفتار شدن.
4
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
در نظرسنجی غلط یا صحیح وجود نداره ولی امکان داره گزینه ای کم باشه منظورتون اینه که هیچ پزشکی ماهی 500 میلیون تومان درآمد نداره ؟
3
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
در پاسخ به سوال جناب آقای سیامک گودرزی عزیز "در صورتی که با کشوری آشنایی دارید که نظام سلامت رایگان دارد (آلمان) همینجا بنویسید": بریتانیا
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
در مورد سوال 5 : معلم است که دکتر تربیت می کند . دستمزد معلم چه میزان باید باشد ؟ در مورد سوال 6 : کیفیت کار مهم است نه کمیت . این سوال بسیار مبهم طرح شده است .
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
به نظرم سوالات می توانستند به گونه بهتری طراحی شوند؛ مثلا دستمزد معلمان می توانست گزینه برابری داشته باشد.
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
به نظر من چون پزشکان تحصیلات به مراتب بالا تری دارند و وقت و عمر بیش تری بر روی تحصیل گذاشته اند شایسته حقوق بالا هستند
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
باتوجه به سوال ۵؛ به نظرم تا معلمان (البته معلمی که واقعا علم بیاموزد)وجود نداشته باشد ،پزشکی هم وجود ندارد. حتی در بعضی جاها حقوق یک معلم ابتدایی بیشتر از مقاطع راهنمایی و دبیرستان است. به نظر من ارزش کار یک معلم در ابتدایی بیشتر از مقاطع بالاتره زیرا معلم در این مقطع در حال ساختن شخصیت و پرورش انسان است ، اگه به هر دلیلی معلم ابتدایی نتونه پایه و اساس کار رو درست بسازه معلمان در مقاطع بالاتر به مشکل بر می خورند ..... افسوس کسی در ایران برای کار این قشر اهمیت و ارزشی قائل نیست !!
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
سلام عرض ادب امیدوارم احوال همه دوستان خوب باشه ان شاءالله. بنظرم بعضی از سوالات گزینه های دیگری نیز لازم دارند مخصوصاً سوال ۳ ... به این صورت که امکان دارد لزوماً باعث فساد نشود ولی باعث افزایش فاصله طبقاتی و عدم توزیع خدمات درمانی مناسب و به مساوات بشود . علی الخصوص به ضرر قشر ضعیف و آسیب پذیر و یا (به قول آقایان تدبیر) دهک های پایین جامعه شود . حتی از طرف دیگر نیز میتواند باعث فضای رقابتی درست شود ، جهت ارائه خدمات درمانی هرچه بهتر و سهل تر و قوی تر و... خدا پشت و پناهتان
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
البته من جدیدا یه بار دیگه با اورژانس به بیمارستان منتقل شدم چند تا نکته نظرم رو جلب کرد و ناراحت شدم 1-تعداد پایین آمبولانس و فرسودگی آن 2-بی اعصاب بودن کارکنان و همراهان بیماران کلا مردم خیلی عصبی شدن شاید دلیلش مسائل اقتصادی و نارضایتی از حکومت باشه
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
باید توجه داشت در جایی که پزشک به عنوان کارمند استخدام سیستم دولتی باشد حقوق برابر یک کارمند دریافت می کند. در بخش خصوصی بر اساس تخصصی که دارد هزینه ای از بیمار طلب می کند و در نتیجه بر اساس تعداد مشتری های خود می تواند درآمد متفاوتی داشته باشد. مانند یک مشاور املاک که ممکن است با دریافت کمیسیون خرید و فروش درآمد میلیاردی داشته باشد.
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
سوالات اصلا خوب طراحی نشده، فقط و فقط حقوق پزشک رو در نظر گرفتین، در حالی که این معلم هست که پزشک رو تربیت میکنه
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
چه اشکالی دارد که دستمزدها و حقوق ها زیاد شوند ؟ حال بقول شما ۹۰درصد یا هزار برابر شود ،انشالله که مردم همیشه دلشون شاد و تنشون سالم باشه،
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
در جامعه ای به سلامت مردم باید به عنوان صنعت نگاه شود اما هزینه آن نیاید به فرد و تامین آن باید به کل جامعه تسری یابد فرهنگ قاطبه افراد و اولیای امر در بیمارستان از پزشک انترن پرستار و غیره باید این باشد که بیمار مراجعه کننده بیمار است و مبتلا شدن به بیماری به معنی بی شخصیت بودن و یا کاهش جایگاه اجتماعی فرد نیست آیا رجوع به تعویض روغن برای خودرو از ارزش خودرو مازراتی و یا لامبورگینی کم می کند ....آیا شارژ یک خودرو تسلا و یا بنزین زدن به یک پورش و یا گازوییل به مرسدس کاهنده ارزش آن است و آیا رفتن به رستوران برای خوردن غذا این حق را برای آشپز چه در کسوت سر آشپز و شف و یا کار آموز آشپزی و یا پذیرایی گر و گارسون این حق را ایجاد می کند که به مراجعه کننده که از او پول هم دریافت می شود داد بزنند و یا کار ایشان را به تاخیر انجام دهند و یا انتظار پاداش اخروی داشته باشند حتی به بهانه این که این بیماترستان آموزشی است و دانشجویان پزشکی و تخصص حق دارند هر غلطی بکنند
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
1.برای ارتباط با سایر کاربران حتما باید عضو ویژه سازمان باشید.
2.برای استفاده مناسب در طول روز نباید تعداد درخواستهای زیادی ارسال کنید.
3.قوانین را رعایت کنید و به دوستان خود احترام بگذارید.
4. حداقل 3 حرف و حداکثر 300 حرف برای پستها و نظرات بنویسید.
نمایش تصویر
راهنمای پشتیبانی
×در صورت فعالیت در شبکه اجتماعی سازمان، پروفایل و مطالبتان برای سایر کاربران نمایش داده خواهد شد.
همچنین در روز تولدتان از طرف بقیه کاربران پیام تبریک و امتیاز هدیه دریافت خواهید کرد.
مشاهده قوانین
فعالسازی حساب کاربری
جهت فعالیت در شبکه اجتماعی، لازم است اطلاعات حساب کاربری شما تأیید شده باشد
پس از تکمیل اطلاعات، ظرف ۲۴ ساعت حساب شما فعال خواهد شد.
عضویت ویژه
دسترسی نامحدود به کلیه خدمات سامانه به مدت ۱ سال
امکانات ویژه شامل:
عضویت ویژه
دسترسی به امکانات فوقالعاده
میدونستی اگر این عضویت ویژه رو بگیری...
|
کارت دانشجویی بینالمللی
(اگر دانشجو هستی)
۱۶ یورو (۱۳ یورو نسخه دیجیتال + ۳ یورو نسخه فیزیکی)
|
|
|
۱۶ دوره آموزشی + ۱۰ ترم انگلیسی Hi English
۲۴ میلیون تومان
|
|
|
مشاوره و ثبت شرکت
۳ میلیون تومان
|
|
|
تخفیفهای VIP
نامحدود
|
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید: