عدم دانش کافی جمعی نسبت به بهداشت توضیحش اینه که مردم به توصیه ها بی توجهن چرا چون دانش کافی نسبت بهش ندارن پس فکر نمیکنن که تاثیرگذاریش تا چه حد میتونه زیاد باشه.
3
نداشتن این دانش توی همه دنیا هست ولی رویه دولت های جهانی اینه با انداختن ترس آگاهانه و به جا و محدود کردن و گذاشتن قوانین سخت کنترلی و اجبار کردن همه به به رعایت قوانین آمار رو کنترل می کنه .
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
امروز نتیجه رو شاهد هستیم . نتیجه عدم فرهنگ سازی در حوضه سلامت . امروز مردم بسیاری امور خطرناک در شرایط کنونی رو به دلیل فرهنگ سازی های اشتباه انجام می دهند.
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
به نظرم مردم بعد از مدتها رعایت دیگه کلافه شدن و از طرفی هم نیازهای اقتصادیشون از طرف دولت تامین نشد و ناچار شدن به فعالیت برگردند. از طرفی هم کم تدبیری دولت در این روند بی تاثیر نیست...
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
اراده کافی برای مهار بیماری در هیچ سطحی وجود نداره نمونه اش رو توی فوتبال می بینیم مثلا اومدن قانون 25 درصد گذاشتن با هیچ عقل سالمی این قاعده همخونی نداره با نرخ بالای شیوع وقتی 3 نفر هم توی یه تیم مبتلا باشن احتمال ابتلای بقیه نزدیک به 100 درصد میشه
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
این نظرخواهی جهت گیری دارد ونمی تونه باهدف تفکروبررسی علت ها ایجادشده باشد.( تکراردو تک علت پشت سرهم )، نظرخواهی آزاد بیان میکند
3
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
چه دلایلی می تونه وجودداشته باشه وسهم هرکدام از دلایل چقدراست؟(نه این که درسوال اول یک علت روالقاکنه و در سوال دوم نقش یک علت روبُلدکنه درذهن،که بعدذهن به اون جهت بگبره و فرصت تفکر آزاد گرفته بشه).
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
قطعا بی تدبیری دولت در تصمیم گیری جهت بازگشایی امکان و مشاغل مختلف و همچنین عدم فرهنگ سازی مناسب در بین اقشار جامعه و القاشکست کرونا به مردم در زمانی که امار رو به کاهش بوده از طریق رسانه های جمعی و همچنین لج بازی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط افراد جامعه هر کدام سهمی در این افزایش داشته است
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
قرآن کریم خداوند حال هیچ قومی رو بد نمیکنه، مگه اینکه خودشون حال خودشونو بد میکنن ... إن ألله لایُغَیّزَ بِقَومٍ حتّی یُغَیِّروا ما بأنفُسِهِم ...
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
بیشتر مردم ... دولت راهکار إرآئه میده ... توی اردیبهشت دولت دید مردم خسته و ذله شدن، گفت با رعایت بهداشت کمکم برید سر کار و زندگی ... نمیشه که مردم رو حبس کرد و دم در خونهها پلیس گذاشت ...
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مردم کره جنوبی چرا موفق شدن؟ - قانون پذیر بودن. - دولت سریع إقدام کرد و وارد میدان شد. - انجام آزمایشات وسیع و پاسخدهی زود. - قرنطینهی الکترونیکی با پابند و دستبند که مکان فرد مبتلا رو نشون میده. - ساخت اپلیکیشن مکاننما که وجود أفراد مبتلا رو نشون میده.
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
خوب سؤال رو در دانشنامه طرح میکردید تا دو زار إمتیاز هم به أعضآء میرسید ... توی دانشنامه سؤالتون هم فریز میشد و تا چند روز و بلکه چند هفته در صدر بود و دیده میشد ...
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
یکی اون کاربن را از زیر دست بعضیا دربیاره :) سه بار سه بار پیام تکراری ندهند :) . مهمترین مشکل حکومت های همه دنیا در مواجه با کرونا در 2 مطلب هست: 1-شیوه کنترل بیماری (روش همه گیری گله ای باشد یا قرنطینه) 2-اقناع سازی در افکار عمومی
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
شما که جواب رو می دونید و بیان می کنید قطعا دولت و لجبازی مردم و همچنین به دروغ بیان می کنید القای شکست کرونا، چرا می پرسید؟همیشه باید از خود پرسیدهدف از پرسش و پرسیدن چیست؟
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
کلمه مردم که واژه سخیفی نیست که به راحتی مردم را لجباز خطاب، و توهین کنید. اما اگر فرض بر درستی لجبازی مردم بگیریم خود شما هم جزئی از مردم جامعه هستید(ادامه پیام بعد)
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
پس شما هم لجباز هستید و این پیام های شماهم از سرلجبازیست پس شما و محتوای لجوجانه پیامتان هم بی اعتباراست پس مردم جامعه با جانشان لجبازی نمی کنند و این شما هستید که لجبازانه پرسشی را می پرسید که جواب آن را می دانید.
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
أمیر عزیز... لجبازی هم که اگه مردم بکنن از دو حال خارج نیست... یا نسبت به أهمیت رعایت مسآئل بهداشتی ناآگاه هستن (که به نظرم همینطوره)... و یا بیخیال همه چی شدن و سر به نافرمانی مدنی گذاشتن ... در هر دو صورت مردم مقصرن در قضیه•ی کرونا ...
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
کسانی که تا دیروز حضور در سازمان را بیهوده می انگاشتند الان مدعی العموم شدند. حضور در سازمان و ارائه نظر (...........) می خواهد.
4
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
حاج اقا رضا عزیز آیا یکی ازدلایل خستگی وذله شدن مردم در اردیبهشت مشکلات اقتصادی و معیشیتی مردم نبود؟؟؟؟ دولت تلاش کرد با وام 1میلیون تومانی معیشت رو درست کنه اما واقعا با 1میلیون تومان میشه مخارج خانواده رو اداره کرد؟؟؟ ایا دولت نمیتونست کمک بیشتر یا تدابیر بهتری برای بازگشایی داشته باشه؟
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
نه وألله ... نمیشه ... ولی از ماست که بر ماست ... نمایندههای مجلس توی اردیبهشت یه طرح سه فوریتی (که برا موارد حاد و خیلی ضروری هست) دادن مجلس برا تعطیلی سه ماهه کل کشور ... و پرداخت نفری چند میلیون تومان برا هزینه زندگی ... رأی نیاورد ...
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
بألأخره خود جریان داشتن حدأقل زندگی توی کشور یه رفت و آمدی لازم داره ... ترابری، بیمارستان، انرژی، ووو ... مضافاً اینکه بر فرض ریشهکنی موقت، بعد از اون چند ماه، باز همون آشه و همون کاسه ... إرتباط با دنیا و رفت و آمد ... پس باز هم به خودمون برمیگرده ... دولت چیکارس؟
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
1.برای ارتباط با سایر کاربران حتما باید عضو ویژه سازمان باشید.
2.برای استفاده مناسب در طول روز نباید تعداد درخواستهای زیادی ارسال کنید.
3.قوانین را رعایت کنید و به دوستان خود احترام بگذارید.
4. حداقل 3 حرف و حداکثر 300 حرف برای پستها و نظرات بنویسید.
نمایش تصویر
راهنمای پشتیبانی
×در صورت فعالیت در شبکه اجتماعی سازمان، پروفایل و مطالبتان برای سایر کاربران نمایش داده خواهد شد.
همچنین در روز تولدتان از طرف بقیه کاربران پیام تبریک و امتیاز هدیه دریافت خواهید کرد.
مشاهده قوانین
فعالسازی حساب کاربری
جهت فعالیت در شبکه اجتماعی، لازم است اطلاعات حساب کاربری شما تأیید شده باشد
پس از تکمیل اطلاعات، ظرف ۲۴ ساعت حساب شما فعال خواهد شد.
عضویت ویژه
دسترسی نامحدود به کلیه خدمات سامانه به مدت ۱ سال
امکانات ویژه شامل:
عضویت ویژه
دسترسی به امکانات فوقالعاده
میدونستی اگر این عضویت ویژه رو بگیری...
|
کارت دانشجویی بینالمللی
(اگر دانشجو هستی)
۱۶ یورو (۱۳ یورو نسخه دیجیتال + ۳ یورو نسخه فیزیکی)
|
|
|
۱۶ دوره آموزشی + ۱۰ ترم انگلیسی Hi English
۲۴ میلیون تومان
|
|
|
مشاوره و ثبت شرکت
۳ میلیون تومان
|
|
|
تخفیفهای VIP
نامحدود
|
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید: