Loading...
دانشنامه

گرفتن پذیرش از خارج از کشور رشته مهندسی بهداشت محیط

سلام دوستان بابت راهنماییتون ممنون

ولی اصل سوال من پذیرش برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد  رشته مهندسی بهداشت محیط در خارج از کشور بود نمیدونم اون ها مدرک کارشناسی ناپیوسته من رو قبول میکنند یا نه؟(مدرک کاردانی امار و کاربردها بوده و کارشناسی ناپیوسته مهندسی بهداشت محیط بوده) 

اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه ممنون میشم 

تحصیل خارج از کشور پذیرش اپلای

سلام .

مدرک کاردانی با عنوان associate of science در همه دنیا مورد قبول هستش.

اما اگر سوالتون در مورد این هستش که چون رشته شما در کاردانی مرتبط نیست میتونه مشکل ساز بشه یا خیر . این مورد کاملا سلیقگی هست و در اکثر موارد اساتیدی که شما میخواید ازشون فاند بگیرید یا دانشکده اصلا به این موضوعات توجه نمیکنه و مشکلی ایجاد نمیشه ! البته به شرطی که رزومه قوی و خوبی داشته باشید.


1

با سلام

براي مقطع ارشد به هيچ عنوان در دانشگاه هاي كانادا انگلستان استراليا و نيوزلند هيچ مسكلي نداريد و به ليسانستون نگاه مي كنند و سابقه كار (داوطلبانه يا رسمي)، معدل بالاي ١٤ و آيلتس ٦.٥ اورال مورد نياز هست و گاها حتي نمره زبانتون كم شه كورس پيري سشنال زبان ميدن. در كل مشكلي نيست. شما حتي ميتونيد ليسانس زيست داشته باشيد و با سابقه كار آي تي بريد ارشد آي تي بخونيد ( در استراليا و انگليس خيلي راحت ميشه).


1

درود خدمت شما دوست عزیز

تمامی اطلاعات لازم از قبیل این که آیا مدرک لیسانستونو قبول میکنند یا نه، سطح از زبان مورد نیاز و معدل تماما در سایت دانشگاه ها موجود هست.

معمولا در قسمت requirement رشته مورد نظر نوشتن که باید مدرک لیسانستون چی باشه. اگر نبود میتونید به بخش بین الملل دانشگاه ایمیل بزنید و سوالتونو بپرسید.

و مورد آخر اینکه اونا کاری ندارند که پیوسته خوندید یا ناپیوسته مهم اینه که آیا دوره پیش نیاز رو گذروندید یا خیر


1

سلام.

اساسا مشکلی وجود نداره. دانشگاه با اخرین مدرک تحصیلی شما کار داره و لیست دروس گذرانده. و برای تحصیل در رشته مورد علاقه تون میتونید به سایت دانشگاهی که قرار هست اپلای بدین مراجعه کنید و سر فصل دورس اون رو با واحدهایی که گذارنید مطابقت بدین و اگر اختلاف چندانی نداشته باشه در نتیجه مشکلی وجود نخواهد داشت و پذیرش خواهید گرفت.


1

سلام :

شما هر رشته ای را که در خارج از کشور انتخاب کنید نگاه میکنند که در مدرک قبلیتون واحد‌های مورد قبول آن کشور در مقطع قبلی شما گذرانده شده یا نه اگر نگذرانده باشید باید بگذرانید ، ضمنا از شما یک امتحان هم میگیرند که آیا شما آمادگی نشستن سر کلاس را از نظر فهم زبان و مطالب آن درس دارید یا نه ؟


0

مدرک کارشناسی ناپیوسته قابل قبول هست براشون اما باید ریزنمرات و مدرک کاردانی را هم ترجمه کنید و بفرستید، مهم اینه که در انگیزه‌نامه، دلیل خوبی بیارید که چرا تغییر رشته دادید، یه دلیل علمی بینارشته‌ای باشه خیلی بهتره، یه جوری به هم ربط بدید. مشکلی پیش نمیاد، نگران نباشید. موفق باشید


0

مهم یک رزومه خوب و داشتن مقالات و نمره زبان خوب است


0

سلام

بستگی به کشور مورد نظر داره، به طور کلی استرالیا و کانادا قوانین و دستورالعمل های شفافی در حوزه پذیرش و تطبیق مقاطع و مدارک تحصیلی دارند

موفق باشید


0

  • ممنون بابت راهنمایی هاتون دوستان


0
برای ارسال پاسخ شوید.