Loading...
دانشنامه

ارزهای دیجیتال

با سلام و عرض ادب خدمت همه ی دوستان عزیز

وقت بخیر

اخیرا یکی از دوستان در مورد ارزهای دیجیتال و تذکر بابت سرمایه گذاری بر ارزهای دیجیتال نوظهور، مطلبی نوشتند و برای من سوالاتی مطرح شد که مایل بودم از دوستان مطلع و متخصص و عزیزان رشته های مرتبط بپرسم.

بنظر شما چگونه می توان بهترین و کم ریسک ترین سرمایه گذاری را در این زمینه داشت؟

آیا مسیر امن و مطمئنی برای افراد غیر متخصص و بعضا ناآگاهی همچون من، می توانید پیشنهاد دهید؟

و اینکه با توجه به وضعیت کنونی کشور، وجود واسطه ها، تحریم ها، نداشتن حساب های ارزی بین المللی و .... میزان ریسک این نوع سرمایه گذاری به چه میزان است؟

 

با سپاس از همه ی بزرگوارانی که اطلاعات موثق و تخصصی خود را در اختیار من و سایر دوستان قرار خواهند داد.

تشکر فراوان

#ارز_دیجیتال #سرمایه_گذاری #اقتصاد #بیت_کوین #ریپل #TRX #مدیریت_مالی

سلام وقت بخیر

سرمایه گذاری در زمینه بازارهای مالی یعنی ریسک ، هرچی ریسک بالاتر امکان سود و ضرر بیشتر
معمولا قاعده اینه ، ریسک بیشتر سود بیشتر و ضرر بیشتر

ممکنه یه روز چیزی که شما خریدین قیمتش 100 درصد بالاتر رفته باشه ولی فردا قیمتش 80 درصد افت کنه. این واقعیت و ماهیت بازارهای آزاد مالی هست ( بدون دامنه نوسان )

پس هیچ راه مطمئنی وجود نداره که بشه گفت قطعا سود خواهی کرد ، هرچی که هست پیش‌بینی و انتظار از آینده است که به سمت استفاده از ارزهای دیجیتال بره.

 

برای خرید مطمئن میتونید از سایت‌های معتبر داخلی مثل نوبیتکس استفاده کنید. روال سختی هم ندارن. ولی قبل از خرید باید در مورد ارزی که میخوای بخری تحقیق کنی و بازم تاکید میکنم که هرچیزی که قراره بخری هر اتفاقی براش بیفته ، باید بدونی ریسک این مدل سرمایه گذاری بالاست و برای همینه که سود و زیانش هم بالاست.

 

یه قسمت از سوال هم در مورد (بحث تحریم و این قبیل موارد) ، خوبی ارز دیجیتال اینه که برای کشورهایی تحریم هستن چیز خوبیه و از طریق سایتی که معرفی کردم میتونی بخری و هر زمان که خواستی میتونی بفروشی ، سایتای ایرانی دیگه ای هم باید باشه البته، از این بابت مشکلی نداره ، چیزی که میخری اگر از سایت معتبری باشه  به قیمت روزش هم میتونی بفروشی ( البته گر خریداری براش باشه  )


4

سلام و عرض ادب

جناب گودرزی عزیز بابت اطلاعات خوبی که دادید خیلی ممنونم

جناب آقای بیگیان ریزی از جنابعالی هم بابت کتابی که معرفی کردید سپاسگزارم


0

ریسک میزان قدرتتون رو نشون میده   مطالعه کن بعد با ریسک هرچی ریسک بالاتر امکان سود و ضرر بیشت


1

من اعتقادم اینکه بهترین جا برای سرمایه گذاری در ایندس و بهتره که اگر 100 میلیون دارین 10 میلیونشو بزارین برای سرمایه گذاری بیت کوین نمونش بود که رایگان بیت کوین میداد ولی در عرض 5 سال 1 بیت کوین شده 600 میلیون ترون بهترین و اینده دار ترینشه


1

بسیار عالی بود استفاده می کرده


1

با سلام و وقت بخیر اگه تمایل داشتین می تونین از این کتاب ها استفاده کنین

تحلیل تکنیکال بازار های مالی نوشته جان مورفی

مبانی تحلیل تکنیکال نوشته جک شواگر

تحلیل تکنیکال با استفاده از چند تایم فریم نوشته برایان شانون

موفق باشید


1

دوره های دکتر رجبی بسیار مفید بوده و کاملا کاربردی است


1

با سلام گفته های دوستانو خوندم برای خرید سایت ها یمختلفی هست ...

یک راه معتبر و قانونی مطمئن میتونید حساب بین المللی بسازین و اگر برنامه نویسی بلدین مثال میتونید از اون استفاده کنید یعنی چی یعنی این که شرکت های خارجی هستند در قبال کاری که میکنید بهتون ارز دیجیتال به حساب ارزیتون میده این یک راه مطمئن هست و راهنمایی که کردن هم هست یک راه مطمئن دیگه برای بیت کویت با ماینر بودکه صرفه اقتصادی نداره در ایران خودم چون برق میخونم میدونم در این رشته هستم و مشکلات متعدد اونو میدونم اگر خواستین بیشتر بدونید در خدمت شما و دوستان هستم ....


1

سازمان محترم نسبت به این مسأله که شیوع زیادی اکنون در جامعه داره توجه نشان داده و آموزش بگذارد ... چند سالی هست که از دوره‌ی آموزشی ارز دیجیتال گذشته ...


0

سال 97 یه دوره‌ی یه روزه مقدماتی برگزار شد و تمام ...


0
برای ارسال پاسخ شوید.