نشریات دانشجویی
با سلام خدمت دوستان
طریقه ثبت نشریات و مقالات دانشجویی به چه صورت است و چه شرایطی دارد؟
دانشجوییبا سلام
متقاضی ثبت نشریه باید درخواست خود را با ذکر دقیق مشخصات مدیرمسول سردبیر نا نشریه زمینه و ترتیب انتشار به انضمام تصریح به پایبندی به قانون اساسی و ایین نامه نشریات دانشجویی به کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی ارایه نماید
متقاضی باید دانشجو باشد محکومیت منجر به توبیخ کتبی و درج در پرونده انضباطی نداشته باشد
مدیرمسول و سردبیر علاوه بر شرایط فوق باید حداقل ۲۸واحد گذرانده و سابقه مشروطی برای دو نیمسال متوالی یا سه نیمسال متناوب نداشته باشد
و شهرت به فساد اخلاق نداشته باشد
بنده که از سوال اینجو ی متوجه شدم!
شما بهتره با مسئول یا کارشناس نشریه دانشگاهتون در این باره صحبت کنید و ازشون ائین نامه رو بگیرید
برای مقالات هم میتونید از استاد مشاور مربوطه یا دبیر انجمن خود سوال کنید
1
سلام
شما میتونید به انجمن علمی رشته تحصیلی خودتون یا کمیته ناظر بر انتشارات دانشگاه محل تحصیل مراجعه کنید. از طرفی با مراجعه به انجمن های تخصصی و علمی سراسر کشور هم این امکان وجود داره. معمولا در سایت دانشگاه و یا به طور مستقل اطلاعات قابل دسترسی هستند.
0
باید به روابط عمومی دانشگاه خودتون برای ثبت نشریه صحبت کنید
برای ثبت مقاله هم، اگر نشریه تو دانشگاه خودتون هست با بچه هاش که سر دبیر یا مدیر مسئولشون میتونی صحبت کنی ببینی باید چیکار کنی. اگر هم که دسترسی نداری بهشون باید ایمیل زد یا به سایتشون مراچعه کن و ببین شرایطشون چیه
0
سلام بزرگوار به این سایت یه سر بزن بخاطر بیماری کرونا همایش با تاخیر برگزار میشه میتونید با توجه به محورهای ذیل مقاله ای اگه دارید ثبت نام و بارگذاری کنید و مراحل پذیرش و داوری و ارائه مقاله براتون انجام بشه. اتوماتیک بعد پذیرش مقاله شما د ر سیویلیکا- sid- isc نمایه می شود .
http://www.cirob.ir/fa/
" target="_blank" title="http://www.cirob.ir/fa/">http://www.cirob.ir/fa/">http://www.cirob.ir/fa/">http://www.cirob.ir/fa/
همایش ملی بهبود و بازسازیِ سازمان و کسب و کار
محورهای همایش
- مدیریت تحول
- مهندسی مجدد فرآیند های کسب و کار
- بهبود و توسعه آموزش منابع انسانی
- حقوق کسب و کار و قراردادهای تجاری
- روانشناسی سازمان
- روانشناسی کسب و کار و تجارت
- مدیریت تغییر و تحول
- مدیریت رسانه و شبکه های اجتماعی
- مدیریت دانش و فناوری اطلاعات
- تولید و زنجیره تامین
- راهبردی (Coaching) در حوزه بهبود و بازسازی
- مدیریت استراتژیک در بهبود و بازسازی
- بهره وری کار و سرمایه
0
با سلام و احترام
پس از موافقت معاونت فرهنگی دانشگاه برای ثبت نهایی نشریه خود باید در سایت http://apmsrt.ir/ (سامانه" target="_blank" title="http://apmsrt.ir/">http://apmsrt.ir/ (سامانه">http://apmsrt.ir/">http://apmsrt.ir/ (سامانه ثبت نشریات دانشگاهی) ثبت نشریه کنید.
0
باسلام
برای ثبت نشریات : ارائه درخواست و طی مراحل قانونی از طریق دانشگاه
برای ثبت مقالات: ارائه مقاله معمولا به همراه یکی از اساتید و داوری آن و طی مراحل و تصویب و انتشار مقاله در نشریه مورد نظر
1
باید در زمینه ای که کار می کنید نشریه مدنظر رو پیدا کنید و با توجه به ظوابط داخل سایت مقاله تون رو بدید برای داوری.
0
ب سلام انجمن علمی هر دانشکده کمک خوبی میکنه و قطعا اینکه ........و هر نشریه قوانین خاص خودشوداره باید برین و قوانین اون مجله و نشریه خونده بشه
0
برای ثبت نشریات و مقالات دانشجویی، معمولاً هر دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی فرآیند خاصی دارد، اما به طور کلی مراحل و شرایط عمومی به شرح زیر است: 1. ایجاد نشریه دانشجویی: باید یک تیم از دانشجویان تشکیل دهید که مسئولیتهای مختلف نشریه (مانند نویسندگی، طراحی گرافیکی، ویرایش و غیره) را انجام دهند. لازم است تا یک استاد مشاور برای نشریه انتخاب شود. 2. ثبتنام در معاونت فرهنگی دانشگاه: برای قانونی شدن نشریه، معمولاً باید به معاونت فرهنگی دانشگاه درخواست بدهید تا نشریه شما ثبت شود. در این درخواست باید اهداف، فعالیتها، و طرح کلی نشریه مشخص شود. 3. موافقت با طرح نشریه: پس از ارزیابی طرح و محتوای اولیه نشریه، دانشگاه تصمیم میگیرد که آیا مجوز انتشار صادر شود یا خیر. 4. شرایط مقالات دانشجویی: مقالات باید مربوط به حوزههای علمی و پژوهشی باشند و به مسائل دانشگاهی، فرهنگی، اجتماعی یا علمی پرداخته باشند. برخی دانشگاهها ممکن است برای مقالات شرایط خاصی مانند رعایت اصول اخلاقی، منابع معتبر، و ساختار استاندارد را لازم بدانند. 5. انتشار و توزیع: پس از تایید، نشریه میتواند به صورت چاپی یا آنلاین منتشر شود. برای نشریات آنلاین، نیاز به پیگیری مسائل فنی و امنیتی وبسایت نیز وجود دارد. اگر دانشگاه شما بخش خاصی برای نشریات دانشجویی دارد، بهتر است با آن قسمت تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقتری دریافت کنید.
0
1.برای ارتباط با سایر کاربران حتما باید عضو ویژه سازمان باشید.
2.برای استفاده مناسب در طول روز نباید تعداد درخواستهای زیادی ارسال کنید.
3.قوانین را رعایت کنید و به دوستان خود احترام بگذارید.
4. حداقل 3 حرف و حداکثر 300 حرف برای پستها و نظرات بنویسید.
در صورت فعالیت در شبکه اجتماعی سازمان، پروفایل و مطالبتان برای سایر کاربران نمایش داده خواهد شد.
همچنین در روز تولدتان از طرف بقیه کاربران پیام تبریک و امتیاز هدیه دریافت خواهید کرد.
مشاهده قوانین
ارتقا به حساب عضویت ویژه
دسترسی به امکانات ویژه
با ارتقا به حساب پریمیوم، از امکانات و مزایای بیشتری بهرهمند شوید:
- دسترسی نامحدود به تمام بخشها
- امکان مشاهدهدورههای اعضای ویژه
- پشتیبانی اولویتدار
- امکانات اختصاصی برای کاربران ویژه