اذان و قرآن برای کودکان
چرا سعی دارید حزن و غم را در دل کودکان بگذارید؟ مگر در بزرگسالی کم با حزن و غم و اندوه سرکار داریم که در ذهن کودکان میخواهید از همین اول آن را شعله ور کنید؟ هدف اصلیتان از از بین بردن شادی در دل انسان ها چیست؟
15
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
سوالات و جوابها بسیار ضعیف طراحی شده اند ومعلوم هست که سوال کننده دنبال بدست آوردن چه جوابی هست، لذا نتیجه چنین نظرسنجیها فاقد ارزش آماری است. برای روشن شدنمطلب یک مثال میزنم: آیا نور خورشید که به پوست بدن آسیب میرساندرا دوست دارید؟ یا آیا نور خورشید که شادی آفرین است را دوست دارید؟ جواب هردو سوال فاقد ارزش آماریست ولی اگرسوال شود که: آیا نور خورشید را دوست دارید؟ شما بیطرفانه سوال کردید وجوابی که دوست دارید را به سوال شونده القا نکردید.
14
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
انتقاد آقا قلیزاده کاملا بجاست، ممنونم، بله بنده آنقدرها بیطرفانه طراحی نکردم سوال رو، چون هممون میدونیم که این مطالب برای کودکان اثر جالبی ندارد، روحیه کودک باید شاد باشد، شما تلویزیون قبل انقلاب را با بعد آن مقایسه کنید متوجه خواهید شد که تلویزیون الان تا چه حد غمگین است!!! هیچ کشور شادی را پیدا نخواهید کرد که صدا و سیمایش اینقدر غمگین باشد،
5
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
به هر حال همه احساسات مخصوص همه انسان هاست و سن و سال نمی شناسد و در این حد شبکه پویا، مشکلی ندارد.
4
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
آشنایی با این گونه موارد باسبکی نشاط آور به دور از افراط میتواند تاثیر گذارتر باشد برای کودکان و حتی به صورت داستان وار...
3
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
فرمودید معانی قرآن... قرآن یکجا بیان کرده که بکشید کافران را یکجا بیان کرده به والدین خود خوبی کنید به نظر شما نباید فیلتر شود بخش خشونت آمیزش؟
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مغالطه القای دروغین و رها نکردن پیشفرض دروغین برای بستن راه تفکر و یا غرضورزی. باید باور کنیم که چنین فرد مغالطه کار و فریب دهندهای که خود اذعان به جهت گیری سوالات خود کرده، در ارائه پیشفرضها به مصاف واقعیتها رفته؟ چرا چنین شخصی بر پیشفرض های دروغین خود اصرار دارد و آن ها را در پرسشها رها نکرده؟مگر هدف از پرسش کشف حقیقت نیست؟ کسی که پاسخ خود را القا کرده باید باور کنیم که به دنبال پاسخ است؟ کسی که با توسل به جهل، دیگران را نادان می پندارد و فکر می کند هر چیزی را می تواند القا کند آیا واقعا انسان است و دیگران را انسان فرض کرده است؟
4
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
هیچ سندی رو نشده به جز یکسری جملات مبهم مانند ساعت 21، کدام دعا؟ باید باور کنیم که تو به دنبال پژوهش بودی ولی حتی اسم دعا را نگاه نکردی؟ این نظر خواهی جهت گیری دارد(حتی خود فرد اذعان کرده) پس نمیتواند با هدف تفکر و بررسی اثر باشد بلکه بیشتر دعوت کننده به بیفکری و توهین است فقط کافی است پاسخها را مشاهده کنید. چرا هر کسی باید درباره هرچیزی و به هر طریقی حتی جاهلانه نظرخواهی کند؟
3
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
در همان سوال اول، به ظاهر سوال(مغالطه القای دروغین و رها نکردن پیشفرض ساختگی) ادعا نشده است که اذان و قرائت حزینی در شبکه پویاوجود دارد یا دیده یا پخش شده است (اما بعضی ها به دلیل مغالطه القای دروغین فرض بر وجود گرفتن و القا مانع فهم سوال شده) همچنین القای دروغین آن این است که کلمه حزین به اذان و قرائت قرآن و دعا نسبتی دروغین داده شده است و باعث شده بدون این که سندی رو شود و سوال فهم شود، دیگران پاسخ دلخواه سوال را تکرار کنند سپس این پیش فرض دروغین رها نشده بلکه شاخ برگ داده شده است
4
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
بله کسی که ضرب و رقص قبل انقلاب را بهانه میکند لذت درونی و بیرونی اذان و قرائت و دعا را به خودش حزین القا میکند.چنین القایی باعث شده است کسانی که به تفکر رو آوردن باید به دنبال این باشند مغالطات و القاها و توهین ها را برای فرد روشن کنند نه به سوالات بپردازند.
4
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
آقای جاوید نیا هرچیزی در جایگاه خود بسیار ارزشمند است حالا ممکن است درک پایین حاشیه فرض کند و نپذیرد.
4
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
کودکان را با ایجاد انگیزش و از طریق روشهای پذیرفته شده علمی و روانشناسانه ترغیب نموده و انگیزش ایجاد کنید به سمت معنویت، متاسفانه در زمان ما همیشه معلمان پرورشی با رفتاری خشن ثسبب دفع ما از معنویات بودند در دهه 60. اما خدا را شکر با رشد عقلی و پیشرفت علمی همچنین بروز شدن دانش معلمان بوِزه روحانیون معظم دانشگاهی در مقاطع آموزش عالی انس و الفت ایجاد شد و الحمدلله ماند
3
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
آقای امیر فرخنده خطرناکترین افراد کسانی هستند که همیشه فکر میکنند حق با آنهاست و بطور لجبازانه قصد توهین به دیگران را دارند اینجا بحث گفتگو هست نه تخریب من بارها دیدم که همواره در حال تخریب دیگران هستید و خود را کاملتر از بقیه تصور کرده اید، افرادی همچون شما خطرناکترین ها هستید نه برای دیگران بلکه به مرور زمان خودتان خودتان را نابود میکنید، مانند کسانی که امروز خود را جانشین و نائب امام زمان معرفی میکنند
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
به نظرم سوالات درست طراحی نشده اند، واژه حزین دارای بار روانی منفی است و نا خوداگاه در شخص حس ممانعت ایجاد میکند.
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
من بخاطر خواهرزاده ام هر از گاهی شبکه پویا نگاه میکنم. واقعیت این هست که شما حزن و غمناک شنیدید وگرنه بچهها باهاشون همخوانی میکنند و دوست دارند و اصلا بنظر اونها غمناک نبوده. نظرات خودتون رو به برنامهها و نظرات بچهها نسبت ندهید.
4
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
و دیگه اینکه گزینههایی که واسه سوالاتتون گذاشتید اصلا مناسب نیست. من هم مجبوری گزینهای رو انتخاب کردم.
3
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
نمیشود که بیایید بدون هیچ تحلیل علمی بگین اشتباه است، باشه اشتباهه ولی چرا؟؟؟ نمیشود تعصب رو کنار بزنید؟؟ و دلیل موجه بیارید
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
حس می کنم سوال مشکل داره. سوال شما در مورد هر گونه پخش اذان هست یا پخش صوت محزون؟ من با پخش اذان موافقم ولی با پخش صدای محزون مخالفم نمیشه جواب داد به سوال شما
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
احسنت به پاسخ کامل اقای فرخنده. متاسفانه هزاران کلمه و جمله برای متقاعد کردن یه عده بی فایدس. اتفاقا افرادی چون شما (طراح سوال) با ادعای روشن فکری و شادی برای نسل جدید خطرناکید. قران کریم، ادعیه و هر صوت دیگری موجب غم نمیشن. برعکس فرکانس خاص ۴۴۰ هرتز موسیقی اثرات مخرب روی مغز انسان ها داره. باور ندارید؟ سرچ کنید.
4
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مخالف اینکار هستم چون برای کودکان شنیدن قران با تصویر های مرتبط با معنی بهتر است یا به صورت شعرو تصویر
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
با پخش اذان و خوندن قران مشکلی بوجود نمیاد ولی کی گفته ک حتما باید با لحن غمگین پخش بشه کجایه قران مارو ب شاد نبودن و غمگین بودن دعوت کرده؟
3
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
سلام در مورد این که دعای حزین پخش شود یا پخش نشود باید به این مورد توجه کنیم اصل موضوع مفهوم دعا برای کودکان است و در مورد غم و اندوه، به نظرم که در ذهن کودکان غم و اندوهی که در سنین بزرگسال وجود داره در کودکان به این گونه نیست و اصلا نباید براشون چنین چیزی تعریف کنیم.
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
کلا امور غمناک برای کودکان خوب نیست یکی ازونجا که دین توصیه به بازی با کودکان کرده یعنی مدام باید در شادی و بازی باشند و دوم آنجا که میگن کودکان حتی بزرگسالان هم نباید قربانی کردن گوسفندان را ببینند که یک علتش بخاطر ناراحتی ای که به دل کودکان میفتد است
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
عبادت پروردگار باید طوری باشد که شادی و رضایتمندی را در وجودمان احساس کنیم و این حس را به اطرافیان القا کنیم . ( خداوند رحمان و رحیم است )
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
اصل دعا بر حزین بودن است دعا در مقابل قدرت بزرگ هستی از سوی انسان ضعیف همواره با حزن و اظهار نیاز است
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
من با نظر اقای قلیزاده پاشا موافقم پرسش کننده باید بیطرف باشه همه دعاها حزین نیستن و اذان شبکه پویا نیز از حزین نیست
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
حزین نیست از دید من نمیشود قران را شاد خپاند و لحن صوت قران یا روانخوانی و ترتیل دارای اهمگیست تقریبا نا شاد برای کودکان ولی اینکه در و حد بچه ها حذب ان میشوند یا نه همیشه ب شاد یا حزین بودن ان مرتبط نیست
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
متاسفانه همان گونه که در موضوعات دیگری که در جامعه وجود دارد دو گروه معروف جامعه به جان هم میفتند آن هم بدون تحقیق و جستجو درباره موضوعاتی که راجع به آن بحث می کنند اگرچه باز هم عده کمی تفکر میکنند بگذریم دستگاه های کلی موسیقی قرائت قرآن کریم از هفت مقام زیر تشکیل شده اند :
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
1 - بیات 2 - رَست 3 - سِگاه ( سیکاه ) 4 - حجاز 5 - صبا 6 - چهارگاه ( جهاز کاه ) 7 - نهاوند ( نهوند ) .(1) حزن انگیز ترین دستگاه موسیقی قرائت قرآن دستگاه صبا است .(2) از امام صادق (علیه السلام) روایت شده که فرمودند: قرآن برای اندوه (و تاثیر در نفوس مردم) نازل شده است، پس آن را با آواز حزن و اندوهگین بخوانید.(3) دستگاه های موسیقی قرائت قران که با تلاوت آیات « معاد » مناسب است ، دستگاه بیات و صبا می باشند .(4) دستگاه بیات از دستگاههای موسیقی قرائت قرآن ملقب به « اُمّ النغمات » است .(5) دستگاه رَست از دستگاههای موسیقی قرائت قرآن ملقب به « مَلِک المقامات » است .(6) سبک های چهار گانه ی تلاوت قرآن کریم:
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
1 - سبک بدیع مانند سبک تلاوت استاد محمد رفعت . 2 - سبک تقلید مانند سبک تلاوت استاد ابراهیم شعشاعی . 3 - سبک تالیف - تقلید مانند سبک تلاوت بیشتر قاریان عصر حاضر . 4 - سبک تالیف - بدیع مانند سبک تلاوت استاد شحات محمد انور .(7)
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
سلام وعرض ادب من بابرنامه خوب شماموافق هستم انشاالله موفق شویدکه این برنامه خوب ومعنوی رابرای کودکان وحتی نوجوانان فراگیرنمائید.وضمنا اگرازصدای بسیارخوب وعارفانه عبدالصمدمحمدعبدالباسط برای کودکان ونوجوانان استفاده نمائیددریادگیری و همچنین علاقمندی کودکان ونوجوانان به تلاوت قرآن موثرترخواهدبودچون من خودم درآن زمان دردبیرستان که تحصیل می کردم یک دبیردینی وقرآن داشتیم که ایشان نمونه بودوبرای دانش آموزان ضبط صوت بانوارقرآن عبدالصمدمحمدعبدالباسط که ازمکه معظمه آورده بودبه کلاس می آوردوجلوهرکدام ازدانش آموزان هم یک قرآن می گذاشت ونتیجه اش این بودکه من درحال حاضر هم به قرآن ونوای خوش عبدالصمدمحمدعبدالباسط علاقه شدیدی دارم وهم قرآن را می توانم تلاوت کنم.مجددا دراین کارخوب وخیرومعنوی تان موفق ومویدباشیدومطمئن باشیدکه پاداش بسیارنفیسی ازطرف خداوند تبارک وتعالی دارید.
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
1.برای ارتباط با سایر کاربران حتما باید عضو ویژه سازمان باشید.
2.برای استفاده مناسب در طول روز نباید تعداد درخواستهای زیادی ارسال کنید.
3.قوانین را رعایت کنید و به دوستان خود احترام بگذارید.
4. حداقل 3 حرف و حداکثر 300 حرف برای پستها و نظرات بنویسید.
نمایش تصویر
راهنمای پشتیبانی
×در صورت فعالیت در شبکه اجتماعی سازمان، پروفایل و مطالبتان برای سایر کاربران نمایش داده خواهد شد.
همچنین در روز تولدتان از طرف بقیه کاربران پیام تبریک و امتیاز هدیه دریافت خواهید کرد.
مشاهده قوانین
فعالسازی حساب کاربری
جهت فعالیت در شبکه اجتماعی، لازم است اطلاعات حساب کاربری شما تأیید شده باشد
پس از تکمیل اطلاعات، ظرف ۲۴ ساعت حساب شما فعال خواهد شد.
عضویت ویژه
دسترسی نامحدود به کلیه خدمات سامانه به مدت ۱ سال
امکانات ویژه شامل:
عضویت ویژه
دسترسی به امکانات فوقالعاده
میدونستی اگر این عضویت ویژه رو بگیری...
|
کارت دانشجویی بینالمللی
(اگر دانشجو هستی)
۱۶ یورو (۱۳ یورو نسخه دیجیتال + ۳ یورو نسخه فیزیکی)
|
|
|
۱۶ دوره آموزشی + ۱۰ ترم انگلیسی Hi English
۲۴ میلیون تومان
|
|
|
مشاوره و ثبت شرکت
۳ میلیون تومان
|
|
|
تخفیفهای VIP
نامحدود
|
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید: