سلام
ضمن خوش آمد گویی
همانطور که دوستان فرمودند بهترین روش ، تیکت گذاشتن در پشتیبانی است و موضوع بندی هم دارد.
اما متذکر می شوم که دوستان ، در ساعات اداری پاسخگو هستند و اگر معطل می شوید به همین دلیل است
بیشتر هم موضوعات مربوط به عضویت و کارت هست که سریع تر جواب داده می شن
(البته ناراحت نشین چون بعضی سوالات رو اصلا جواب نمی دن یا با خیلی تاخیر) که شاید یک دلیلش این باشه که باید با مدیریت هماهنگی کنند و یا این که سوال خیلی تکراری باشه و یا مسایل دیگر. به هر حال بخش پشتیبانی هست ولی ۲۴ساعته نیست. اما کارهای مهم معمولا در اولین ساعات اداری پاسخ داده می شه
از این به بعد ممکنه مشکلاتی در کیفیت استفاده از سایت هم داشته باشید تا آشنا بشین . این ها رو هم می تونین اگر در پاسخ هانبود سوال کنید
من خودم علاقه داشتم و تا جایی که وقت داشتم در همه جای سایت جستجو کردم
موفق باشید
باتشکر از سرکار خانم که مشکل شما رو پیگیری کردند
0