Loading...
دانشنامه

ادامه تحصیل در رشته ی HSE در آمریکا

دوستان کسی هست که راجب رشته ی HSE در خارج از ایران( به خصوص آمریکا) اطلاعات داشته باشه؟ 

HSE تحصیل در آمریکا اپلای

سلام

طبق تجربیات بنده رشته HSE در خارج ایران دارای دوره دکتری بوده و یکی از مهم ترین نهادهای ایمنی آزمایشگاه در ماساچوست آمریکا که بنده با ایشان رابطه تنگاتنگی دارم شاید بتواند برای شما اطلاعات مفیدی داشته باشد. لذا می توانید با دکتر جیمیز کوفمن، مدیر این موسسه تماس گرفته و بفرمایید از طرف بنده با ایشان آشنا شده اید. حتما راهنمایی های دقیق تری خواهند کرد. به آدرس ایمیل بنده ایمیلی ارسال فرمایید و درخواست خود را مطرح نمایید تا ضمن معرفی شما به ایشان، ادامه همکاری ها را پیگیری نمایید.

موفق باشید

نزل آبادی

ebrahim.nazlabadi@gmail.com


3

سلام همینطور که جناب آقای مهندس نزل آبادی گفتن میتونید این کار رو انجام بدید یا اینکه برید تو سایت امور دانش آموختگان و اونجا ببینید کدوم دانشگاه ها این رشته رو دارن و مورد تایید وزارت علوم ایران هستن تا بعد از تحصیل برای اعتبار سنجی مشکل نداشته باشید یا برای دریافت معافیت تحصیلی و اخذ گذرنامه به مشکل نخورید + میتونید تو سایت دانشگاه های دیگه که مورد تایید هست هم برید و با اساتیدش مکاتبه کنید تا یک نفر شما رو اپلای کنه بعدش اگه بازم سوالی بود در خدمت هستم و میتونید ازم بپرسید تا راهنماییتون کنم


0

من لیسانس بهداشت حرفه ای داشتم. این رشته فوق العاده است مخصوصا در ایران بازار کار فراوانی دارد چون محیط کار ملزم به استخدام این کارشناس ها هستند اما برای دکترا تو ایران هنوز موجود نیست. قطعا با پیدا کردن دانشگاه های خارجی و اپلای گرفتن برای این رشته و تحصیل می توانید با بازگشت به کشور حتی در مقطع دکترا بعد از کسب مجوز عضو هیات علمی بشید و پایه قوی پیدا کنید.


1

از سایت دانشگاه ها و زمینه های HSE می تونید دنبال کنید


0

سلام

در این رشته تحصیلی پیشنهاد می کنم کشورهای استرالیا و کانادا را نیز مورد نظر قرار دهید


0

سلام

طبق اطلاعاتی که دارم در خارج از ایران براش خیلی ارزش قائلن

و دارای استاندارد خاص و قواعد خاصیه


0

سلام من یک دوست دارم که در آمریکا در رشته‌ی برق در حال تحصیل در مقطع دکتری هست. اگر خواستید بگید تا شمارو باهاش آشنا کنم. شاید اطلاعات مفیدی برای شما داشت.


0

با سلام ممنونم می‌شم این اطلاعات رو به بنده بدید.

ali_marioryad@yahoo.com

ایمیل بنده.

 


0
برای ارسال پاسخ شوید.