بهتر نيست بجاي فراهم كردن بلاك كردن كاربرهاي تحصيل كرده و ممانعت از ازادي بيان، به فكر نحوه ارتباط بهتر دانشجويان با يكديگر و امكان تشكيل زيرگروههاي علمي خاص داوطلبانه فراهم بشه؟ ما نمونه فرهيخته جامعه آماري ايران هستيم و اين سيستم نشانگر يك كشور است.
5
فكر نميكنم امكان بلاك مردن يك فرد ارجحيت دانشجويان اين محفل باشه. صرفا نظر شخصي اينجانب است و قطعا ديد ها متفاوت خواهد بود.
5
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
درود همهی این مواردی نوشتید جز برنامههای ماست، و خیلی از اونها توسط برنامههای دیگه الان پوشش داده میشه، و یا در حال انجام هست و بزودی اطلاع رسانی میشه. خوشحال میشیم بدونیم نظرات دیگر کاربران در این مورد چی هست!
5
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
با سلام به همگی... در کارگاههای "جرأتورزی" و "کنترل خشم" که از سوی سازمان و توسط سرکار خانم دکتر مهدیزاده إرآئه گردیده به خوبی روش برخورد با نظر مخالف تشریح و تببین گردیده که هیچکدام "مسدود کردن کاربر" نبوده است.
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
شایسته است که مدیر محترم سایت قبل از إعمال و یا حذف قابلیتهای اینچنینی از أعضای فرهیخته و صاحب نظر سازمان، إرآئهی طریق مطالبه نماید...
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
کامنت عجیبی بود خانم نیری! بحث جالبی شد! ولی شما حالتی رو فرض کنید که یه نفر 10 تا پست گذاشته و یه نفر دیگه زیر هرکدوم از پست هاش کامنتی نوشته که ناخوشایند ایجاد کننده پست بوده فک کنم حق طبیعی اش هست که نخواد دیگه همچین موردی ادامه داشته باشه
6
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
و فکر نمیکنم ربطی به آزادی بیان داشته باشه ، چون همه میتونن خودشون پست بذارن و هر اظهارنظری میتونن داشته باشن
3
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
شما هم جداگانه توی یه پست دیگه اظهارنظر کنید ایرادی نداره، ولی اختصاصا زیر اون پست اظهارنظر نداشته باشید.
3
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
کسیکه توی جمع میگوید همه جواب بدهید ولی فقط تو یکنفر جوابم را نده، معنایش خودپسندی و نفرت پراکنی هست و مدیر آن جمع هم اگر اجازه چنین رفتاری رو بده در اون کار شریکه
3
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
پیشنهاد میکنم مدیر سایت با سایت سازمان در کشورهای دیگر هم إرتباط بگیرد که آیا همچین إمکانی برای کاربرانش فراهم شده یا خیر؟
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
در مورد امکانات مجازی خود سازمان ، فکر نمیکنم جای دیگه کلا شبکه اجتماعی و خیلی دیگه از امکانات رو داشته باشن یا بازدید و رتبه سایت ایران با اختلاف بالاتر از بقیه کشورهاست، فکر نمیکنم هیچکدوم از کاربران بدون دلیل مشخصی فرد دیگری رو محدود کنه احتمالا اون شخص بارها رعایت نکرده که مجبور شدن بخاطرش همچین تصمیمی بگیرن
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
سلام، موافقم، بسیار هم خوبه و ربطی به آزادی بیان و دیکتاتوری که دوستان فرمودند نداره، در جامعه دوستانمون رو انتخاب میکنیم بر اساس طرز فکر و عقاید و روحیات مشترک، اینجا هم محیط دوستانه دانشگاهی هست که باید امکان انتخاب همنشین مناسب رو داشته باشیم.
5
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
به نظر بنده تبعیت از سایر شبکه های اجتماعی برای بلاک کردن افراد در شان این سازمان نباشد چون ساختار و چارچوب این چنین سازمان هایی متفاوت از بقیه می باشد شاید در شبکه های دیگه افراد با تنوع فکری و شخصیتی بسیار متنوع شرکت دارند
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
ولی در چنین شبکه هائی که ساختار علمی و فرهنگی دارند که با اطمینان از وجود چنین اعتمادی شکل گرفته است پس رعایت جوانب آن نیز باید توسط خود کاربران صورت بگیرد و بهتر است سازمان همچون گذشته به کاربران خود اعتماد داشته باشد.ممنون
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
بنظرم استفاده از اینترنت و شبکهاجتماعی مجازی قواعد خودشو داره و استفاده ابزاری از این عبارات ( جمع فرهیخته و اعتماد و مشکلی پیش نمیاد و ... ) جایی توی این قواعد نداره
3
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
أصلا بحت إعتماد به همدیگر هم نیست... شبکههای إجتماعی تعاملی (مانند این سایت) ساختارشان بر شنیدن و پاسخ دادن است... همانطور که خانم دکتر مهدیزاده در کارگاه "جرأت ورزی" فرمودن باید با رفتار معقول (که در اینجا سخن گفتن است) با نظر مخالف برخورد کرد.
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مسدود کردن کاربر در سایت همانند کشیدن "شیر بی یال و دم اِشکم" بر روی بدن کسی است که از درد سوزن خالکوبی نالان است.
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
اولا واژهی مسدود کردن اینجا صحیح نیست موضوع اینقدر پیچیده نیست شاید دقیقا متوجه نشدین! وقتی کاربری مطلبی مینویسه ،مالکیت این مطلب با خودشه و میتونه تصمیم بگیره که چه فرد یا افرادی در مورش نظر بدن یا ندن بنظرم اگر فکر میکنیم که ممکنه یه نفر دسترسی مارو محدود کنه، بهتره نظراتمون رو طوری بنویسیم که دسترسیمون محدود نشه، یا ننویسیم. یا هم پست جداگانه ایجاد کنید و بنویسید. البته اگر برامون مهم باشه
4
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
حرفی که از دهان خارج میگردد، همانند تیری است که از کمان پرتاب میگردد... متوقف کردن آن بر عهدهی گویندهاش نیست... مالکیت خصوصی فقط در فضای شخصی معنا دارد...
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
اینکه گفته شد "اگر فکر میکنیم دسترسیمون محدود میشه، پس بهتره أصلا مطلب ننویسیم" نهایت محافظهکاری است و دقیقا در جهت خلاف روحیهی آزادی و إستقلال طلبی دانشجویی هست...
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
أصولا کسی که ضعیف هست و قدرت تبادل علمی و گفتگوی منطقی را ندارد، سادهترین راه که همان فرار از بحث است را إنتخاب میکند... بستن دهان و قلم (به هر نحو) زیبندهی یک مجمع علمی نیست.
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
حدأکثر اینکه مالک پیام میتونه در برابر نقدی که ناخوشایندش هست، سکوت کنه که ألبته این هم ممکن است از ضعف علمی او باشه..
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
متلا سلمان رشدی بگه دوست ندارم مسلمونا راجب کتابم نقد بنویسن... یا إمام خمینی بگه دوست ندارم یهودیان راجب کتابم نقد بزنن... یا حرفی را نباید زد و یا باید تبعات آن را قبول کرد... همانند تیر و کمان... و یا باید در محیط خصوصی و چت دو نفره بحث بکنه که هروقت خواست مکالمه رو پایان بده و تکرار نشه...
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
من به شدت موافقم. چون می بینم بعضی از افراد این جمع، خیلی زیاد وقت دارند نظرات همه را می خوانند و بعضی ها را که به اصول ایرانی پایبند هستند. هدف قرار می دهند. اما ما وقتمان ارزشمند است. و وقت نداریم جواب آن دسته از افراد بدهیم. ایران نیاز به تلاش و همت دارد نه کامنت گذاشتن در شبکه های اجتماعی.
3
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
فک کنم باید اول به این نتیجه برسیم که هر فردی فقط حق یک رای دارد :) بعد میتونیم در مورد چیزای دیگه صحبت کنیم
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
با سلام و احترام لطفا از درج اسامی افراد جدا خودداری کنید زیر این مطلب ، نظرات غیرمرتبط پاک خواهد شد فعلا به صورت موقت نظرات این مطلب غیرفعال میشه ، تا کمی جو آروم بشه موفق باشید
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
ببخشید چرا به کامنتها پاسخ نمیدید ؟ بنده چندین بار در خصوص ثبت شرکت دانشجویی کامنت گذاشتم اما خبری از پاسخ نیست.
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
چندین بار در خصوص برگزاری کلاس انلاین قوانین مالیاتی برای کسب و کارهای نوپا داوطلب شدم و پیام گذاشتم اما هیچ پاسخی نیامد
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
1.برای ارتباط با سایر کاربران حتما باید عضو ویژه سازمان باشید.
2.برای استفاده مناسب در طول روز نباید تعداد درخواستهای زیادی ارسال کنید.
3.قوانین را رعایت کنید و به دوستان خود احترام بگذارید.
4. حداقل 3 حرف و حداکثر 300 حرف برای پستها و نظرات بنویسید.
نمایش تصویر
راهنمای پشتیبانی
×در صورت فعالیت در شبکه اجتماعی سازمان، پروفایل و مطالبتان برای سایر کاربران نمایش داده خواهد شد.
همچنین در روز تولدتان از طرف بقیه کاربران پیام تبریک و امتیاز هدیه دریافت خواهید کرد.
مشاهده قوانین
فعالسازی حساب کاربری
جهت فعالیت در شبکه اجتماعی، لازم است اطلاعات حساب کاربری شما تأیید شده باشد
پس از تکمیل اطلاعات، ظرف ۲۴ ساعت حساب شما فعال خواهد شد.
عضویت ویژه
دسترسی نامحدود به کلیه خدمات سامانه به مدت ۱ سال
امکانات ویژه شامل:
عضویت ویژه
دسترسی به امکانات فوقالعاده
میدونستی اگر این عضویت ویژه رو بگیری...
|
کارت دانشجویی بینالمللی
(اگر دانشجو هستی)
۱۶ یورو (۱۳ یورو نسخه دیجیتال + ۳ یورو نسخه فیزیکی)
|
|
|
۱۶ دوره آموزشی + ۱۰ ترم انگلیسی Hi English
۲۴ میلیون تومان
|
|
|
مشاوره و ثبت شرکت
۳ میلیون تومان
|
|
|
تخفیفهای VIP
نامحدود
|
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید: