کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

یاد بگیریم به نظرات یکدیگر چه دوست داشته باشیم چه ناراحت شویم. احترام بگذاریم.

هر کس خودش می داند که کدامیک از نظراتش، جزء حاصل تعقل است و کدام صرفا سلیقه و علاقه که البته انسان باید طوری پیش برود که تمامی خواسته هایش مبتنی بر عقل باشد نه هوای نفس


0

البته برخی خواسته های آدمیان متفاوت است از جهت نوع زندگی و نیاز هایی که دارند وممکنه سلیقه متفاوت پیدا شود و منطقی است آن هم نه در مسایل اصلی زندگی. اگر می بینیم کسی نظری مخالف حقیقت دارد، احترام به آن بی شک زیر پا گذاشتن عقل است


0