تجربیات و نظر کاربران - موسسه غیرانتفاعی بینالود
تجربه در مورد رشته
50 امتیاز
نوشتن تجربه
تجربه در مورد دانشگاه
50 امتیاز
نوشتن تجربه
مصطفی تاجیک
سلام به همه. امیدوارم حالتون خوب باشه. درباره دانشگاه خب دانشگاه بینالود در حقیقت یه موسسه غیرانتفاعی هست که قبلا بهصورت یه موسسه کوچیک نزدیک خیابان سعدی مشهد بوده اما تقریبا 15 سالی میشه که ادامه ...
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...