تجربیات و نظر کاربران - موسسه غیرانتفاعی معماری وهنرپارس - مهندسی معماری
تجربه در مورد رشته
تجربه در مورد دانشگاه
فاطمه صفویه
رشته مهندسی معماری در موسسه غیرانتفاعی معماری وهنرپارس
با سلام خدمت همه دوستان. من دانشجوی ارشد معماری- معماری دانشگاه پارس هستم، البته مقطع قبلی در دانشکده شریعتی بودم. از طریق برخی از اساتید دانشکده شریعتی وشرکت در سمینارهای عمران و مع ادامه ...
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...