کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

سامانه دانشگاهیان بی فایده ترین و پول گیرترین سامانه مربوط به فضای آکادمیک هست که دیدم. از خدماتی مثل دوره زبان، ثبت شرکت و بیمه دانشجویی استفاده کردم. هیچ کدوم نه انجام شد، نه مناسب و مفید بود، نه با کارتش تخفیف میدادند، عملا کارکنان سازمان هیچ کاری انجام نمیدهند و بعد از کلی معطلی کارتو رها میکنند

جناب آقای امیرحسینی با سلام و احترام از اینکه تجربه خود را با ما در میان گذاشتید سپاسگزاریم. هدف اصلی سامانه دانشگاهیان همواره ارائه خدمات کاربردی و تسهیل مسیر علمی و حرفه‌ای دانشگاهیان است. در همین راستا توضیحات زیر خدمتتان ارائه می‌شود: آموزش زبان انگلیسی: برای اعضای ویژه سازمان، ۱۰ ترم دوره زبان به ارزش ۱۶ میلیون تومان به‌صورت رایگان در نظر گرفته شده است. شما تاکنون تنها از ۲ ترم آن استفاده کرده‌اید. بررسی سوابق نشان می‌دهد که در ۹ تیکت ثبت‌شده توسط شما، هیچ موردی مبنی بر اشکال در دسترسی به این خدمت گزارش نشده است. ثبت شرکت: این خدمت به ارزش ۳ میلیون تومان به‌صورت رایگان در اختیار اعضای ویژه قرار می‌گیرد. درخواست شما تنها ۲ روز پس از ثبت توسط کارشناسان پیگیری شد و ظرف ۴ روز پاسخ اداره ثبت شرکت‌ها مبنی بر رد نام‌های پیشنهادی در پنل شما درج گردید. متأسفانه پس از آن، پیگیری دیگری از سوی شما صورت نگرفته و تیکتی در این خصوص ثبت نشده است. بیمه دانشجویی: این خدمت همواره به‌صورت رایگان برای اعضا فعال بوده است. اما در حال حاضر به دلیل مشکلات داخلی سازمان تأمین اجتماعی، ارائه آن به طور موقت متوقف شده و از فهرست خدمات حذف گردیده است. همچنین یادآور می‌شویم عضویت شما در سال ۱۴۰۲ آغاز و در تاریخ ۱۴۰۳/۱۰/۱۲ به پایان رسیده است. با این حال، سازمان دانشگاهیان همچنان در طول این مدت، حتی پس از اتمام اعتبار عضویت، خدمات خود را به شما و دیگر اعضا ارائه کرده است. با توجه به موارد فوق، برای ما جای تعجب است که خدمات سامانه «بی‌فایده» تلقی شده و سازمان «پول‌گیرترین» سامانه آکادمیک معرفی گردیده است؛ چراکه بخش عمده خدمات سازمان به‌طور رایگان در اختیار اعضا قرار می‌گیرد و بسیاری از کاربران از آن بهره‌مند شده‌اند. با این حال، نقدهای شما برای ما ارزشمند است و تلاش خواهیم کرد با رفع کاستی‌ها، تجربه بهتری برای شما و دیگر اعضا فراهم کنیم. با احترام تیم پشتیبانی سامانه دانشگاهیان


1

سلام أمیرحسین جان ... تاکنون 120.000.000 کارت توسط ISIC در دنیا صادر شده؛ https://www.isic.org/wp-content/uploads/2023/06/ISIC-Annual-Report-2022.pdf?utm_source=chatgpt.com این صفحه را هم لطفا نگاهی بیانداز؛ https://my.isic.ir/p/testimonials ضمنا حضرتعالی که در فضای آکادمیک هستید، بفرمایید که "پول‌نگیرترین" و "بافایده‌ترین" سامانه کجاست و چیست؟ متشکرات ...


1

سلام سامانه دانشگاهیان پرفایده ترین وموثرترین ونسبت به سامانه ئهای دیگرتائیدشده وبااستفاده های فراوان می باشد.ازکارکنان سامانه دانشگاهیان تجلیل وتشکروقدردانی می شود.


3

هر که ما را یاد کرد، ایزد مر او را یار باد هر که ما را خوار کرد، از عمر برخوردار باد هر که اندر راه ما، خاری فکند از دشمنی هر گلی کز باغ وصلش بشکفد، بی خار باد (سیدمحمد خاتمی، پایان دوره ریاست‌جمهوری) ما همواره از نقدهای سازنده استقبال می‌کنیم. آنچه دوست عزیز ما نوشته است، متأسفانه نه قابلیت پاسخگویی دارد و نه می‌تواند به برطرف کردن ایراد مشخصی کمک کند؛ چرا که صرفاً بیان کلی از نارضایتی است، بی‌آنکه موضوع، دلیل یا مورد معین برای اصلاح مطرح شده باشد. بی‌تردید اگر نقد شما همراه با ذکر مصداق و مستندات دقیق ارائه شود، ما با کمال احترام آن را بررسی کرده و برای رفع آن اقدام خواهیم کرد. اما طرح کلیاتی چون «بی‌فایده بودن» یا «پول‌گیر بودن» بدون ذکر دلیل و مستند، نه کمکی به شما می‌کند و نه امکانی برای اصلاح در اختیار سازمان قرار می‌دهد.


1

سلام وعرض ادب گفته های جناب آقای محمدرضاشمشیری رابه فال نیک می گیریم.


1

با سلام خدمت اساتید و دانشجویان محترم، فاطمه موحدنیا هستم، دکتری مدیریت بازرگانی حوزه فعالیت: مدرس دانشگاه و در زمینه پژوهشی و نگارش و چاپ مقالات علمی پژوهشی داخلی و خارجی، علمی تخصصی و همایشی و.. در رشته های مدیریت، حسابداری، روانشناسی و حقوق فعالیت داشته، عزیزانی که نیاز به مشاوره رایگان و راهنمایی دارند میتوانند در ساعات اداری از طریق شماره تماس زیر کسب اطلاعات نمایند. آرزوی موفقیت برای تمامی علم اندیشان فاخر 09393322496


1

واقعاً کمی بی انصافی که در مورد سامانه دانشگاهیان با این تعرفه ناچیز چنین نظری داشته باشیم همانطور که از نامش پیداست سامانه دانشگاهیان بین‌المللی شما اگر به خارج از کشور سفر کنید وبا مجموعه های که سامانه دانشگاهیان قراداد دارند مراجعه بفرمایید به احتمال زیاد در گفتار تون تجدید نظر خواهید کرد با تشکر از کلیه عوامل و دست اندرکاران سامانه دانشگاهیان که این فرصت رو ایجاد نمودند تا حداقل با مجموعه آیی به این بزرگی ما اساتید و دانشجویان عزیز را کنارهم قرار داده تا از تبادل اطلاعات علمی با یکدیگر بهره‌مند شویم


1

خدماتی که بنده برای استفاده از آنها پول عضویت دادم اما «هیچ» فایده ای نداشت: 1- درخواست برقراری بیمه دانشجویی رو دادم اما متاسفانه خبری نشد، دوباره پیگیری کردم تماس گرفتم، گفتند مسئولش نیستند، بعدا دوباره پیگیری کردم گفتند ما نمیتونیم خودتون باید طبق راهنما(پی دی افی که داخل سامانه تامین اجتماعی هم هست) بروید داخل سامانه تامین اجتماعی و بیمه دانشجویی تون را برقرار کنید 2- دوره زبان رو ثبت نام کردم اما از سامانه ضعیف، محتوای سطح پایین و غیرمفید، بدون برگزاری کلاس های آنلاین و مکالمه، طوری که از ادامه کار با دوره زبان این نهاد پشیمون خواهید شد همون اتفاقی که برای من بعد از دو ترم استفاده افتاد. (حتما حداقل یه بار امتحان کنید تا متوجه بشید) 3- از ثبت شرکت هم استفاده کردم متاسفانه به نتیجه نرسید و گفتند ما یه بار انجام دادیم و برگشت خورد. خودتون باید برید انجام بدید(اگه با روند کار آشنا نیستید چرا چنین خدماتی رو بیان میکنید؟!) 4- از هیچ کدوم از سایت هایی که ادعای ارائه تخفیف از آن را دارند موفق به اخذ تخفیف نشدم و نمیدونم بر اساس چه مستنداتی گفتند این سایت ها به اعضای سازمان تخفیف میدهند. 5- صرفا برای ویرایش مشخصات باید تمدید حق عضویت را پرداخت کرد! (واقعا چه دلیلی داره؟؟) عزیزان لطف کنند اول از خدمات سازمان استفاده کنند بعد ساز مخالفت شون رو در برابر تجربیات ما بنوازند. میتونید از خدمات رایگان این سازمان استفاده کنید(حالا هرچی که هست و نیست کم یا زیاد) ولی دریافت پول بابت این همه خدماتی که انجام نمیشه اونم با این قیمت! باعث میشه این سازمان «پول گیرترین» و «بی فایده ترین» باشد. ممنون از ملاحظه بزرگواران قصد تخریب نیست صرفا تجربیات و چیزی که از این سازمان دیدم نوشتم


0

شما نخستین نفر هستید که اینجور می‌فرمایید ... و یک‌تنه از طرف تمامی أعضآء صحبت نمودید ... این لینک (https://my.isic.ir/p/testimonials?sort_by=latest) را که یکی از صفحات همین سازمان هست، ببینید ... شاید باعث تغییری در نظرات شما باشد ...


0