کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

سلام فرض کنید میتونستید برگردید عقب امروز نتیجه کنکورتون اومده چیکار میکردین ؟‌ همین رشته رو انتخاب میکردین یا یه رشته دیگه ؟‌ یا همین رشته ولی دانشگاه دیگری و یا مدل درس خوندن متفاوتی یا ؟‌ چه آینده‌ای رو تصور میکنید ؟‌

عیسی مسیح: به حقیقت نخواهد رسید، مگر کسی که دو بار متولد شده باشد. لَن یَلِجَ مَلَکوتَ ألسماوات، مَن لَم یولَد مَرَّتَینِ.


3

سلام البته بیشتر هدف اینه که چراغی باشه برای اونایی که نیاز به انتخاب رشته دارن اینجا که کسی خیلی پاسخی نداد امیدوارم توی نظرسنجی شرکت کنند دوستان. https://my.isic.ir/p/polls/show/173


1

سلام آقای گودرزی. به نظر من هر اتفاقی که در زندگی پیش میاد یا پیش اومده ، به خواست و مصلحت آدمی صورت گرفته . و شاید اگر در موقعیت ها ،رشته و یا دانشگاه دیگر بود ،، بدتر از سرنوشتی میشد که در حال حاضر درونش قرار داره . منظور اینکه الان انسانها در هر موقعیت و دانشگاه با هر رشته ای هستن،قسمت اینگونه بوده . ( البته نظر شخصی بنده بود).


1

سلام ممنونم از پاسخ شما البته که من هدفم از این پست چیز دیگری بود. از اینکه برگشت به عقب آرزوی محاله بگذریم :) هدف اینه با منظق و فکر الان خودمون رو توی وضعیت روزی قرار بدیم دفترچه کنکور اومده بعدش تصمیم بگیریم چیکار میخوایم کنیم. این رو از این لحاظ پرسیدم و مطرح کردم که در واقع اگر امروز بخوایم به یه دانش آموز در مورد انتخاب رشته مشاوره بدیم چی بگیم. در واقع هدف این بوده . وگرنه اصلا داستان که به قول آقای خیابانی منتفیه :))


1