کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

دوستان چرا امتیاز بنده کاهش پیدا کرده به یک؟؟ کسی اطلاع داره؟ برای شما هم اینطور شده؟

یک نیستی که ... نیم هستی ... (پنج دهم) !!!!


0

شاید شیطونی کردی از نمره‌ات کم شده ...


0

یکه عجب، شیطونیه چی، مگه میشه مگه داریم


0

در صفحه‌ی أصلی، کنار عکستون، روی إسم خودتون بزنید ... به خدا نیم هستید ...


0

سایت سازمان إمتیازات أعضآء رو در صفحه‌ی أصلی "گِرد" می‌کنه ... واقعیش اونیه که کنار إسمتون نشون داده می‌شه ...


0

نظرسنجی که گذاشتی امتیازاتت پاش رفت


0

سلام ریز امتیازات خودتون رو می‌تونید اینجا ببینید. https://my.isic.ir/dashboard/profile/items/points درصورتی که مشکلی مشاهده کردید از طریق پشتیبانی سوال خودتون رو طرح کنید https://my.isic.ir/dashboard/questions


0

مگه نظرسنجی چش بوده


0

نه نوشته تخفیف روی تمدید کارت با امتیاز


0

من که اقدام نکردم، یعنی باید اقدام میکردم؟


0

برا پشتیبانی تیکت بزن برادر خوبن. کارتو راه می‌ندازن


2

در صورتی مشکلی داشتید به بخش پشتیبانی پیام بدین تا کارشناسان مربوطه پیگیری کنند. در صورتی که ناخواسته گزینه تمدید رو زده باشید امتیاز شما برمیگرده. با تشکر


2