Loading...
دانشنامه

نظریه AIDA

طبق نظریه AIDA، یک تبلیغ چه ویژگی باید داشته باشد؟

تبلیغ

علیرضایونس زاده حقیقی مجسمه سازی یکی ازمهمترین قسمت های پاسخگوئی به سئوال تبلیغات چیست؟بررسی تبلیغات موفق است.تبلیغات نیزمانندبسیاری ازفعالیت های دیگربه طورمداوم درحال پیشرفت است.درنتیجه برای اینکه همچنان بتوانیددرنظرمخاطب جالب وجذاب باشیدبایدمتناسب باعادت های جدیدجامعه حرکت کنید.هرتبلیغ یک هدف مهم داردایجادتمایزبین شماوسایررقباودرنتیجه افزایش محبوبیت وفروش محصول.


1

با سلام مدل آیدا که مخفف توجه ، علاقه ، تمایل و اقدام است ، یک مدل و اثر تبلیغاتی است که مراحل شناسایی فرد در طی فرآیند خرید یک محصول یا خدمات را مشخص می‌کند. مدل AIDA معمولاً در بازاریابی دیجیتال ، استراتژی های فروش و کارزارهای روابط عمومی استفاده می‌شود. ویژگی های مورد نظر شامل توجه.علاقه.تمایل و اقدام میباشد. موفق باشید


1
برای ارسال پاسخ شوید.