کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

اگر به این شکل باشد خوب حداقل از مسئولین تصمیم گیر درخواست تفکیک گروهی دوستان فعال و مستعد با دوستان همیشه در میدان گواهی قاب کن را دارم