Loading...
دانشنامه

نحوه پرداخت در سایت(low speed aerodynamics-solution manual)با credit card

با سلام و سپاس از پاسخگویی دوستان،در زمان ثبت نام در سایت معرفی شده(low speed aerodynamics-solution manual)از ما credit card  درخواست میکند لطفا در این رابطه راهنمایی بفرمایید.با سپاس

آیرودینامیک مادون صوت

با سلام در قسمت کریدیت کارت شما بایستی شماره یک کارت اعتباری بانکی که بنام خودتان است را وارد کنید. توجه داشته باشید که فقط شماره کارت هایی مثل ویزا کارت و مستر کارت و حساب های بین المللی معتبر بوده که برای داشتن چنین کارت هایی باید حتما یک حساب بانکی ارزی داشته باشید که با توجه به تحریم ها شما میبایست به بانک های کشور های پذیرنده همجوار مراجعه کرده و حساب باز کنید. سایت این شماره کارت را جهت خرید درون سایتی از محصولاتش از شما دریافت می کند..


2

با سلام نیازی به بازکردن حساب در کشورهای دیگر نیست. شما می تواند یک مستر کارت از شرکت های ارایه کننده ی مستر به راحتی خریداری کنید و هم چنین می توانید به شرکت ها آدرس مربوطه را ارایه بدهید و آن ها خودشان برای شما پرداخت می کنند. من خودم مستر کارت دارم و از یک شرکت ایرانی خریداری کرده ام. این کار فقط نیم ساعت وقت شما می گیرد. 


1

سلام

به کمک مستر کارت میتونید راحتت تر انجام بدید

موفق باشید


0

شما ميتونيد با مراجعه به يكي از شركت هاي ارائه دهنده در ايران كارت اعتباري دريافت و از اون استفاده كنيد 


0

بهترش اینه که یا از کسی که مستر کارت داره بخواین بخاطر مسائل مالیاتی یا شرکت هایی که خودشون با دادن یوزر پس اقدام به پرداخت می کنند بهتره.


0
برای ارسال پاسخ شوید.