Loading...
دانشنامه

عدم امکان افتتاح حساب در اپلیکیشن توبانک

به دفعات متعدد جهت افتتاح حساب آنلاین به اپلیکیشن توبانک مراجعه کردم و هربار در مرحله تایید هویت الکترونیک پس از وارد کردن شماره پشت کارت ملی و تاریخ تولد با پیغام خطا در برقراری ارتباط با ثبت احوال مواجه شدم

web server

با سلام و عرض ادب با پشتیبانی سازمان یا بانک گردشگری تماس بگیرید تا انشاءالله در اسرع وقت پاسخ گو هستند موفق باشید


1

با سلام و عرض ادب با پشتیبانی تماس بگیرید حتما پاسخگو و انشالله مشکل برطرف خواهد شد. موفق باشید...


0
برای ارسال پاسخ شوید.