کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

تجربیات و نظر کاربران - موسسه آموزش عالی آل طه - بیوتکنولوژی

تجربه در مورد رشته

50 امتیاز نوشتن تجربه

تجربه در مورد دانشگاه

50 امتیاز نوشتن تجربه
پریا رمضان

پریا رمضان

رشته بیوتکنولوژی در موسسه آموزش عالی آل طه

با سلام خدمت دوستان گرامی بنده در مقطع کارشناسی در رشته بیوتکنولوژی در دانشگاه آل طه مشغول به تحصیل هستم. رشته‌ی ما به همراه رشته های زیست سلولی و مولکولی، زیست شناسی جانوری، میکروبیولوژی و زیست شناس ادامه ...