تجربیات و نظر کاربران - بیوتکنولوژی
تجربه در مورد رشته
تجربه در مورد دانشگاه
پریا رمضان
رشته بیوتکنولوژی در موسسه آموزش عالی آل طه
با سلام خدمت دوستان گرامی بنده در مقطع کارشناسی در رشته بیوتکنولوژی در دانشگاه آل طه مشغول به تحصیل هستم. رشتهی ما به همراه رشته های زیست سلولی و مولکولی، زیست شناسی جانوری، میکروبیولوژی و زیست شناس ادامه ...
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...