تجربیات و نظر کاربران - دانشگاه آزاد اسلامی - مهندسی صنایع
تجربه در مورد رشته
تجربه در مورد دانشگاه
حامد فیاضی نژاد
رشته مهندسی صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی
درودبرشما وقت بخیر بنده فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج هستم. مدت زمان تحصیل من از سال 1399 تا 1403 بوده است. سطح علمی این دانشگاه بسیار بالاست. اساتید باتجر ادامه ...
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...