کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

سلام من حدود دو ماه پیش کارت رو دریافت کردم چرا دوباره اعلامیه تمدید کارت سازمان بالای صفحه‌ست؟

منم از همون اول که کارت گرفتم این مشکل را دارم


1

واقعا عجیب هست، مگه عضویت سالانه نیست؟، من هم هنوز یکسال نیست که عضو هستم، این مبلغ هم خیلی زیاد هست


3

مثل اینکه این ییغام برا همه اومده منم حدودا سه ماهی میشه که عضو فعال شدم برا منم نشون میده


2

من فکر میکنم واسه ماها نیست ، یه چیز کلیه


0

سلام به‌پشتیبانی بگین


1

به نظرم یه مشکل سیستمی هستش و بزودی برطرف میشه چون اعتبار تا دی ماه ۹۹ هستش . من هم فروردین ماه کارتمو گرفتم و این پیغام برام‌اومده . درست میشه به نظرم


1

عضویت از زمان ثبت نام شما مدت یک ساله اون مشخص نمیشه . هر سال به گمان از آبان شروع میشه و به آبان ختم میشه حالا اگر به موقع ثبت نام کرده باشید از امکانات به مدت 12 ماه برخوردارید ولی اگر مثلا 5 ماه بعد از آبان ثبت نام کرده باشید صرفا 7 ماهه دیگه اعتبار دارید.


1

مثل عضویت در نظام مهندسی یا کانون وکلا یا نظام پزشکی و دامپزشکی هست شما اگر وسط سال تمدید کنید هزینه یک سال از شما کسر میشه و فقط نصف سال اعتبار دارید.


1

این مورد هم فکر نکنم در حیطه بخش ایرانی سامانه باشه و یک سیستم بین المللی هست.


2

متشکرم از همه ی عزیزان احتمالا خود سامانه دانشگاهیان هم یه توضیحی بدن


0

سلام، وقتتون بخیر توضیح کامل در قالب یک پست ارسال می شود


1

سلام علیکم ... سال تحصیلی ایسیک بین‌ألمللی از ژانویه هست تا ژانویه ....


1