کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

روانشناسا جواب بدن این بیماری اسمش چی هست اگر شخصی به ناموس دیگران نگاه ناروا داشته باشه ولی اگر کسی به ناموس خودش ناروا داشته باشه غیرتی بشه ( در سطح وحشتناکش حتی قتل هم انجام بده بخاطر این غیرت ) این بیماری اسمش چیه ؟ اسم نداره؟ #هرچه_برای_خود_می_پسندی

حقیقتِ حاضر، [در این‌جا]، [و واقعیت]، این هست‌که، صحبت‌از خیلی چیزها، حتی؛ برای‌ما، روان‌شناس‌ها، به‌شدت، ناراحت، و اذیت‌ کننده‌س. روان‌پزشک‌ها توو این مقوله، به‌شدددددت، موفق‌تر، عمل می‌کنن. اما؛


1

حالا‌که، بحثش، پیش اومده؛ به‌دونِ نظر، و دیدگاهِ تخصصی، و بررسی‌های علمی، و تجربی‌تر، به‌کمکِ یه‌حدسِ خردمندانه، (فرضیه)، هم می‌شه؛ رگه‌هایی‌از "خودشیفتگی" و "بدگمانی" رو، به‌وضوح دید.


1

هرچند؛ باز هم، به‌نظرِ خودم، بیش‌از یه‌بیماریِ روانی، می‌شه‌ ازش، به‌عنوان یه‌ "نابهنجاری اجتماعی" یاد کرد.


1

چیزی‌که به‌نظرم، حضورِ یه‌ جامعه‌شناس‌رو طلب می‌کنه، اِ‌ی‌کاش بقیه‌ی رفقامون‌که، تو رشته‌های مرتبط هم، هستن؛ قدم پیش بزارن، و بحث‌رو، داغ‌تر، و داغ‌تر کنند.


1