افت تحصیلی در آموزش مجازی
در ورود به مقطع جدید، دروس اصلی و محوری که نیازمند فهم بیشتر است مانند ریاضی ، علوم و فارسی اگر با رضایت و انگیزه خود دانش آموز باشد قطعا مفید و مثمرثمر خواهد بود.
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
سلام شرکت در کلاسهای جبرانی با خواست و علاقه دانش آموزان صورت گیرد. برای ورود به مقطع جدید تحصیلی پایه دانش آموزان باید قوی باشد تا در سال آینده دچار افت تحصیلی نشوند. تکرار و حل تمارین برای دروس تخصصی پایه متوسطه برای متقاضیان میتواند مفید واقع شود
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
افت کیفیت اموزش دروس و به موازات آن افت تحصیلی با اموزش مجازی گره خورده و ضرورت کلاس جبرانی و حضوری بیش از پیش دیده میشود
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
اینجانب 25 سال مدیر ومشاور بودم ارایه بسته های اموزشی باکیفیت وجامع که شامل مشاوره اولیا باشد موثر است
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
در آموزش مجازی مخصوصا درسهای عملی و کارگاهی خیلی افت کرده اند اگر بتوانند کلاسهای جبرانی البته با علاقه مندی دانشجویان بگذارند عالی میشود
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
کلا این سیستم اموزشی باید از ریشه اصلاح بشه . چه حضوری چه مجازی . این نحوه تحصیل غلط هست. باید وزارت تصمیم جدی بگیرد. در غیراینصورت نسل های بعدی ضربه جدی خواهند خورد.
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
بله در مورد سطوح ابتدایی تا دبیرستان و دوره کاردانی دانشگاه خیلی افت تحصیلی داشتن و فردا مسیولین بیسوادی وارد عرصه مدیریت کشور میشوند، اما در مورد کارشناسی وارشدودکترا نه ، بلکه بسیار بسیار بهتروراحتتر هست
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
معتقدم اگر دانشجو یا دانش آموزی قصد واقعی برای درس خواندن رو داشته باشند آموزش مجازی و حضوری فرقی نداره چه بسا مجازی از جهات صرفه جویی در زمان ، نبود مسائل حمل و نقل ، امکان حضور در کلاس در هر شرایط را فراهم می کند
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
واقعا خیلی از نظر سواد عقب افتادن تو دوره کرونا، چون اصل آموزش بر عهده خانواده ها شد که تعداد زیادی بودن که قدرت انتقال مطلب و آموزش نداشتن یا سواد و علمش رو یا وقتش رو.
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
البته خستگی کلمه مناسبی نیست زمان لازم به جهت آموزش محدود به مهر تا خرداد ماه نیست و حتی محدود به یک سن خاص نیست لیکن آموزش های ارایه شده باید در حوزه آموزش مجازی باید آنگئنه متکامل باشد که حاجت به منگنه کردن کلاس جبرانی نباشد که در صورت عدم قوام لازم در کلاس مجازی چه دلیلی برای ارزش بالاتر در کلاس های جبرانی وجود دارد
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
1.برای ارتباط با سایر کاربران حتما باید عضو ویژه سازمان باشید.
2.برای استفاده مناسب در طول روز نباید تعداد درخواستهای زیادی ارسال کنید.
3.قوانین را رعایت کنید و به دوستان خود احترام بگذارید.
4. حداقل 3 حرف و حداکثر 300 حرف برای پستها و نظرات بنویسید.
نمایش تصویر
راهنمای پشتیبانی
×در صورت فعالیت در شبکه اجتماعی سازمان، پروفایل و مطالبتان برای سایر کاربران نمایش داده خواهد شد.
همچنین در روز تولدتان از طرف بقیه کاربران پیام تبریک و امتیاز هدیه دریافت خواهید کرد.
مشاهده قوانین
فعالسازی حساب کاربری
جهت فعالیت در شبکه اجتماعی، لازم است اطلاعات حساب کاربری شما تأیید شده باشد
پس از تکمیل اطلاعات، ظرف ۲۴ ساعت حساب شما فعال خواهد شد.
عضویت ویژه
دسترسی نامحدود به کلیه خدمات سامانه به مدت ۱ سال
امکانات ویژه شامل:
عضویت ویژه
دسترسی به امکانات فوقالعاده
میدونستی اگر این عضویت ویژه رو بگیری...
|
کارت دانشجویی بینالمللی
(اگر دانشجو هستی)
۱۶ یورو (۱۳ یورو نسخه دیجیتال + ۳ یورو نسخه فیزیکی)
|
|
|
۱۶ دوره آموزشی + ۱۰ ترم انگلیسی Hi English
۲۴ میلیون تومان
|
|
|
مشاوره و ثبت شرکت
۳ میلیون تومان
|
|
|
تخفیفهای VIP
نامحدود
|
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید: