مطالعه یا دوره آموزشی؟!
به نظرم هم دوره آموزشی و هم مطالعه بسته به پارامترهای مختلف می تونند مفید باشند ولی به عنوان جمع بندی باید گفت هردو شون در کنار هم می تونند مفید باشند. و تا حدودی هم میشه گفت لازم و ملزوم یکدیگرند.
8
به نظرم دورههای آموزشی در حد نیاز عموم جواب کار رو میده اما اگر کاربردهای خاصی رو مد نظرتون هست برای اون مهارت احتمالا اصلا دوره آموزشیای نباشه که نکات خاص رو بگه و شما باید با مطالعه و تمرین زیاد اونها رو بدست بیارید.
3
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
نظر سنجی خوبی بود.اما بنظرم هیچکدوم فاییده نداره آدم باید شاگردی کنه تا چیزی یاد بگیره. یه نفر اگر ۵۰۰تا دونه کتاب درمورد نات وایی بخواند بهتره بنظرتون یا ۲ماه در مغازه نان وایی کارکنه؟؟؟ کدومش؟؟ باید کار رو از کاردون یاد گرفت. البته در بعضی از مسایلی که عملی نیستند صدق میکند . مثلا یادگیری نرم افزار و...
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
سواد علمی استاد نقش مهمی در دوره آموزشی دارد و در کنار دوره آموزشی مطالعه نیز بسیار کمک کننده است .
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
هر دو مورد مکمل هم هستن.دوره های آموزشی جامع تر هستن و اما بعد از گذراندن این دوره ها فضای مجازی و مطالعه میتونه مفید واقع بشه برای به روز شدن و دریافت اطلاعات تکمیلی
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
به نظرم دوره آموزشی در کنار مطالعه میتونه خیلی کامل بشه و این دو جز مکمل همدیگن. در بعضی موارد دوره های آموزشی و در بعضی موارد مطالعه به تنهایی جوابگو هستن ولی از نظر من برای کسب تجربه و مهارت های اولیه گذراندن دوره آموزشی و در کنار اون برای افزایش مهارت و به روز شدن مطالعه گسترده بر روی موضوع یک ترکیب شگفت انگیزه.
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
با سلام. باید قبل از شرکت در دوره اموزشی اطلاعات مقدماتی را بدست اورد و در جلسه های اموزشی با اساتید بتوانید ان را تکمیل کنید. بعد از اتمام دوره تمام مطالب را دوبار مرور کنید و پس از ان در دوره پیشرفته شرکت کنید.
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
سلام به نظر من هر دو میتونه موثر باشه. بررسی دو عامل بسیار مهم است. اول اینکه ایا استعداد و انگیزه کافی برای خودخوانی ینی خواندن در زمانی که هیچ زوری بالا سرمون نیست رو داریم یا نه؟! و دوم موضوعیه که میخوایم یاد بگیرم. مثلا یادگیری زبان انگلیسی چون یک مهارت عمومیه تا حد خیلی زیادی با سلف استادی میسره. من اتفاقا جدیدا وبسیاتی رو دیدم در حوزه آموزش زبان آنلاین و آموزش خصوصی و ... به اسم انگلیشدان. خیلی برام جالب بود که خودشون مجری تدریس خصوصی زبان هستن ولی توی مقالات سایت با دست و دل بازی فراوون، روش های عالی و بسیار موثری رو برای خودخوانی اموزش دادن. اگر باز هدف یادگیری زبان هم دارید حتما بهتون پیشنهاد میکنم به انگلیشدان سر بزنید اینم ادرسش هست https://www.englishdon.ir/
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
1.برای ارتباط با سایر کاربران حتما باید عضو ویژه سازمان باشید.
2.برای استفاده مناسب در طول روز نباید تعداد درخواستهای زیادی ارسال کنید.
3.قوانین را رعایت کنید و به دوستان خود احترام بگذارید.
4. حداقل 3 حرف و حداکثر 300 حرف برای پستها و نظرات بنویسید.
نمایش تصویر
راهنمای پشتیبانی
×در صورت فعالیت در شبکه اجتماعی سازمان، پروفایل و مطالبتان برای سایر کاربران نمایش داده خواهد شد.
همچنین در روز تولدتان از طرف بقیه کاربران پیام تبریک و امتیاز هدیه دریافت خواهید کرد.
مشاهده قوانین
فعالسازی حساب کاربری
جهت فعالیت در شبکه اجتماعی، لازم است اطلاعات حساب کاربری شما تأیید شده باشد
پس از تکمیل اطلاعات، ظرف ۲۴ ساعت حساب شما فعال خواهد شد.
عضویت ویژه
دسترسی نامحدود به کلیه خدمات سامانه به مدت ۱ سال
امکانات ویژه شامل:
عضویت ویژه
دسترسی به امکانات فوقالعاده
میدونستی اگر این عضویت ویژه رو بگیری...
|
کارت دانشجویی بینالمللی
(اگر دانشجو هستی)
۱۶ یورو (۱۳ یورو نسخه دیجیتال + ۳ یورو نسخه فیزیکی)
|
|
|
۱۶ دوره آموزشی + ۱۰ ترم انگلیسی Hi English
۲۴ میلیون تومان
|
|
|
مشاوره و ثبت شرکت
۳ میلیون تومان
|
|
|
تخفیفهای VIP
نامحدود
|
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید: