نرمال سالین یا رینگر؟
باسلام بدلیل استفاده از آی وی برای تزریق داروها، بهتراست از سرم NSاستفاده بشه.. چون عملا ترکیبات رینگر میتونه با برخی از داروها ناسازگاری داشنه باشه..
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
با سلام و عرض احترام اولا شرح حال باید کامل باشد که مشکل بیمار چی هست ، ولی با توجه به این که بعد از جراحی می باشد و این شیرخوار NPO می باشد و به وی سرم DW 5% به عنوان مایع maintenance می دهند و سپس الکترولیت ها را به سرم وی اضافه می کنند ، سرم نرمال سالین یا رینگر با توجه به این که اهر ۲ ز قبل حاوی الکترولیت می باشند !! سرم مناسبی جهت شیرخوار NPO نمی باشند.... موفق باشید
2
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
تا جایی که من مطلعم برای شیر خوران سرم d/w5% استفاده میشه و الکترولیت هارو به اون اضافه میکنند. که اون بستگی به دکتر داره که چقدر تجویز کنه. موفق باشید.
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
سلام دوست عزیز این نظرسنجی کاملا تخصصی است و لازم است دوستانی که متخصص یا دانشجوی رشته مرتبط به شما هستند نظر بدهند به نظرم گزینه نظری ندارم هم میتونست باشه که برای افرادی که مثل ب کافی ندارم
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مثل بنده اطلاعات کافی راجع به این موضوع نداریم کاربردی باشه. چند مقاله مروری مطالعه کردم از چکیده مقالات متوجه شدم برای کودکان هیچ کدام کاربردی نیست . موفق باشید
1
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
1.برای ارتباط با سایر کاربران حتما باید عضو ویژه سازمان باشید.
2.برای استفاده مناسب در طول روز نباید تعداد درخواستهای زیادی ارسال کنید.
3.قوانین را رعایت کنید و به دوستان خود احترام بگذارید.
4. حداقل 3 حرف و حداکثر 300 حرف برای پستها و نظرات بنویسید.
نمایش تصویر
راهنمای پشتیبانی
×در صورت فعالیت در شبکه اجتماعی سازمان، پروفایل و مطالبتان برای سایر کاربران نمایش داده خواهد شد.
همچنین در روز تولدتان از طرف بقیه کاربران پیام تبریک و امتیاز هدیه دریافت خواهید کرد.
مشاهده قوانین
فعالسازی حساب کاربری
جهت فعالیت در شبکه اجتماعی، لازم است اطلاعات حساب کاربری شما تأیید شده باشد
پس از تکمیل اطلاعات، ظرف ۲۴ ساعت حساب شما فعال خواهد شد.
عضویت ویژه
دسترسی نامحدود به کلیه خدمات سامانه به مدت ۱ سال
امکانات ویژه شامل:
عضویت ویژه
دسترسی به امکانات فوقالعاده
میدونستی اگر این عضویت ویژه رو بگیری...
|
کارت دانشجویی بینالمللی
(اگر دانشجو هستی)
۱۶ یورو (۱۳ یورو نسخه دیجیتال + ۳ یورو نسخه فیزیکی)
|
|
|
۱۶ دوره آموزشی + ۱۰ ترم انگلیسی Hi English
۲۴ میلیون تومان
|
|
|
مشاوره و ثبت شرکت
۳ میلیون تومان
|
|
|
تخفیفهای VIP
نامحدود
|
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید: