مدیریت توسعه کسب و کار چیست؟ سازمان‌دهی افراد و منابع یک مجموعه در جهت رسیدن به اهداف سازمانی را مدیریت توسعه کسب و کار می‌گویند. فردی که این مسئولیت را بر عهده دارد باید از منابع در اختیارش آگاه باشد و بتواند به خوبی آن‌ها را به کار بگیرد.

در چند سال اخیر بحث مدیریت توسعه کسب و کار در میان اهالی تجارت و صاحبین کسب و کار به موضوعی پرطرفدار تبدیل شده است و در واقع یک جایگاه جدیدی در فرآیند کسب و کار سازمان های به صورت جدی ایجاد شده است. انتخاب فردی به عنوان مدیر توسعه کسب و کار بسیار حائز اهمیت شده است.

توسعه کسب و کار چیست؟ در واقع توسعه کسب و کار به معنی هر اقدامی است که در جهت جذب مخاطب یا مشتری بیشتر، بهبود عملکرد سازمان و افزایش فروش می شود. توسعه کسب و کار شناسایی و ایجاد فرصت های جدید برای رشد کسب و کار می شود که با شناسایی بازار رقابتی و تولید محصولات طبق تقاضای مشتریان اتفاق می افتد.

شکوفایی تمدن بشر، برآیند ایده های مهندسین تلاشگر است. پنجم اسفند روز مهندس بر شما مبارک