کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)
سلام و پیشاپیش عید دانشجویان عزیز مبارک تجربه شما در این ۲_۳سال مجازی دانشجویی چگونه بود و شرایط مجازی رو دوست داشتین یا خیر ؟ ممنونم بابت توجهتون