Loading...

نوشتن نیمی از راه است . تا شروع به نوشتن برنامه ها و اهداف نکنید موفق نخواهید شد !

در سازمان ها به مدیر جدید فرصت دهید تا کارایی خود را اثبات کند. حداقل یک پلن کوتاه مدت را تعیین نمایید . این پلن باید قابل تحقق باشد !

نکته جالب این است که افراد زیادی ادعا میکنند که فروشنده ی حرفه ای هستند ، ولی باید بدانید تنها 20 درصد از فروشندگان 80 درصد کل فروش ها را انجام میدهند .

مشتری ها نمی خواهند صرفا یک رابطه دوستانه ایجاد کنند بلکه می خواهند رابطه ای عمیق و معنادار برای دست یافتن به اهدافشان و تامین نیازهایشان داشته باشند .

یک رابطه تجاری درست زمانی شکل می گیرد که فروشنده بتواند نگرش ها ، تمایلات ، ترس ها و انگیزه های مشتری را کشف کند و این کار از طریق پرسیدن پرسش هایی خوب امکان پذیر است . پرسش هایی که مشتری شما را درگیر موضوع خود کنند و باعث شود که سفر مشتری از آگاهی و تامل به تصمیم و اقدام منجر شود .

در مقابل سختی ها همچون جزیره اى باش ... که دریا هم با تمام عظمت و قدرت نمى تواند سر او را زیر آب کند ....