کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

در این سرای بی‌کسی  نشسته‌ام به در نگاه می‌کنم  دریچه آه می‌کشد  تو از کدام راه می‌رسی  خیال دیدنت چه دلپذیر بود  جوانی‌ام در این امید پیر شد نیامدی و دیر شد...

بنظر من داشتن این کارت میتونه خیلی مفید باشه چون شما اگه سالیانه حساب کنید قطعا به نفعتون خواهد بود و به همه دانشجو ها توصیه میکنم که داشته باشن اینکارت و از شروع دانشجویی چون قطعا در طول سال خیلی بکارتون میاد