کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)
سامانه دانشگاهیان بی فایده ترین و پول گیرترین سامانه مربوط به فضای آکادمیک هست که دیدم. از خدماتی مثل دوره زبان، ثبت شرکت و بیمه دانشجویی استفاده کردم. هیچ کدوم نه انجام شد، نه مناسب و مفید بود، نه با کارتش تخفیف میدادند، عملا کارکنان سازمان هیچ کاری انجام نمیدهند و بعد از کلی معطلی کارتو رها میکنند

خدماتی که بنده برای استفاده از آنها پول عضویت دادم اما «هیچ» فایده ای نداشت: 1- درخواست برقراری بیمه دانشجویی رو دادم اما متاسفانه خبری نشد، دوباره پیگیری کردم تماس گرفتم، گفتند مسئولش نیستند، بعدا دوباره پیگیری کردم گفتند ما نمیتونیم خودتون باید طبق راهنما(پی دی افی که داخل سامانه تامین اجتماعی هم هست) بروید داخل سامانه تامین اجتماعی و بیمه دانشجویی تون را برقرار کنید 2- دوره زبان رو ثبت نام کردم اما از سامانه ضعیف، محتوای سطح پایین و غیرمفید، بدون برگزاری کلاس های آنلاین و مکالمه، طوری که از ادامه کار با دوره زبان این نهاد پشیمون خواهید شد همون اتفاقی که برای من بعد از دو ترم استفاده افتاد. (حتما حداقل یه بار امتحان کنید تا متوجه بشید) 3- از ثبت شرکت هم استفاده کردم متاسفانه به نتیجه نرسید و گفتند ما یه بار انجام دادیم و برگشت خورد. خودتون باید برید انجام بدید(اگه با روند کار آشنا نیستید چرا چنین خدماتی رو بیان میکنید؟!) 4- از هیچ کدوم از سایت هایی که ادعای ارائه تخفیف از آن را دارند موفق به اخذ تخفیف نشدم و نمیدونم بر اساس چه مستنداتی گفتند این سایت ها به اعضای سازمان تخفیف میدهند. 5- صرفا برای ویرایش مشخصات باید تمدید حق عضویت را پرداخت کرد! (واقعا چه دلیلی داره؟؟) عزیزان لطف کنند اول از خدمات سازمان استفاده کنند بعد ساز مخالفت شون رو در برابر تجربیات ما بنوازند. میتونید از خدمات رایگان این سازمان استفاده کنید(حالا هرچی که هست و نیست کم یا زیاد) ولی دریافت پول بابت این همه خدماتی که انجام نمیشه اونم با این قیمت! باعث میشه این سازمان «پول گیرترین» و «بی فایده ترین» باشد. ممنون از ملاحظه بزرگواران قصد تخریب نیست صرفا تجربیات و چیزی که از این سازمان دیدم نوشتم

2 ماه پیش