کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)
سلام منم کارتم برج 10 98 صادر شده و مجدد پیغام تمدید کارت رو صفحه من باز شد که من پرداخت کردم و هزینه از من گرفته شد .منچجور میتونم پیگیر بشم ؟