کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

این کامنت احتمالا پاک خواهد شد اما در هر حال وظیفه من هست که مراتب تاسف خود را بابت نحوه اداره این سازمان ابراز کنم. کارت بنده با 1 ماه تاخیر بدون آرم دانشگاه و با تاریخ تولد با 15 سال تفاوت ارسال شده. در باره تمامی نقص های ذکر شده بحث شده بود و به این جانب اطمینان رفعشان داده شده بود. باورنکردنی!