کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)
با توجه به اینکه سازمان هیچ فعالیت خاصی در طول یکسال گذشته انجام نداده (و فعالیتهای انجام شده هم صرفا جنبه درامد زایی برای خود سازمان داشته) و امتیازهای جمع شده هم عملا هیچ فایده ای برای تمدید عضویت ندارد از تمدید عضویت خودداری میکنم.

سلام با اینکه من امسال هم به امید بهبود خدمات سازمان تمدید کردم و بتونه خدماتی رو ارائه کنه که کاربردی باشند ولی کاملا حرف شما رو قبول دارم که خدمات کنونی سازمان در حقیقت هیچ هستند و کاربردی ندارند همچنین بخش سایر خدمات که شامل کد های تخفیف و ... میباشددر حقیقت بی ارزش هستند چون اون خدمت یا به صورت اتوماتیک همان تخفیف را ارائع میدهد و یا با کد های دیجیکالا و یا کد هایی که در سایت های دیگر رایگان قرار داده شده اند میتوان همان تخفیف یا حتی بیشتر از تخفیفی که سازمان در نظر گرفته بهرمند شد . در پاسخ به جناب آقای نوروزی اینکه هزینه عضویت در کشور های دیگر 10 یورو میباشد و هزینه ای که الان سازمان در حال دریافت هست نصف اون هزینه هستش ولی خوب این رو باید در نظر گرفت که خدمات در خارج کشور خیلی بهتر هستش و همچنین با مقایسه سطح درآمدی ایران و دیگر کشور ها اون مبلغ 10 یورو برای آنها در حقیقت خیلی ناچیز هستش . کاش حداقل سازمان خدماتی مثل واکسیناسیون زودتر برای اعضای خودش و از این دست خدمات هم در برنامه های خودش قرار میداد و یا با توجه به تحریمها خدمات بانکی بین المللی مثل داشتن حساب مسترکارت یا ویزاکارت رو حتی با دریافت اندکی کارمزد بر روی کارتهای صادره انجام میداد تا دانشجوها و اعضای دیگر سازمان بتونن از اون خدمات برای تهیه نرم افزارها و کتب خارجی و ... استفاده کنند.

5 سال پیش