کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

با سلام فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال نو را به شما و خانواده گرامی تبریک عرض نموده، آرزومندم سالی سرشار از سلامتی، شادی، موفقیت و برکت برایتان باشد.

با سلام خدمت همه،بنده در حال تحصیل در مقطع ارشد هستم و چند ماهی هست که عضو سازمان شده ام و از خدمات با ارزش ان استفاده کرده و میکنم.ام افسوس میخورم که چرا از اول دوران دانشجوییم نتونستم عضو بشم.الان از همه قشر دانشجویان فرهیخته خواهش میکنم که دعوت از دوستان دانشجویشان را فراموش نکنند که اونها مثل امثال بنده متضرر نشوند