کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

در هر دانشگاه سراسری یک شعبه داشته باشه یا با انجمن های علمی دانشجویی فعالیت کنه تا در کل کشور همه گیر بشه واقعا سازمان عالی هست