کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

سلام از دوستان گرامی کسی تجربه استفاده از بیمه دانشجویی رو داره ؟ اینکه هزینه ماهانه ش چقدر هست و آیا توصیه به داشتن بیمه دانشجویی رو می کنید ؟