کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

عرض ادب خدمت همه دانشجویان گرامی دوستانی که در مقطع ارشد مهندسی تحصیل می کنند بعنوان یک مشاوره از بنده حقیر که این مقطع رو تقریبا تمام کردم , اگر خواستید موضوع پایان نامه را انتخاب کنید , سعی کنید در زمینه آزمایشگاهی موضوعی انتخاب کنید بدلیل اینکه در موارد تئوری اساتید بسیار ریزبینانه تر خواهند بود