به نظر بنده مشکل اصلی عدم تعادل بین صنعت و مباحث تئوریک دانشگاه هست. ارتباط مستمر وجود داره اما ارتباط بین کار و علوم خیر
2
با نظر شما موافقم البته باید توجه داشت که ارتباط مستمر یک طرفه از سمت دانش آموختگان هست و هیچ گاه مسئولین از دانشجویان و دانش آموختگان دعوت به نظرخواهی یا دریافت ایده نمی کنند.چه برسد به توجه برای پیشرفت آموزشی یا بهبود مطالب دروس تحصیلی..چیزی در حدود 50% مطالبی که در تمام رشته ها آموزش داده میشود اصلا مناسب دانشجویان و حتی دانش آموختگان برای کار نیست..در برهه حساس کنونی اصلاح سریع دانشگاه ها و دعوت از نخبگان و داوطلبان کمک شایانی به جهش کشور خواهد کرد.
0
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید:
1.برای ارتباط با سایر کاربران حتما باید عضو ویژه سازمان باشید.
2.برای استفاده مناسب در طول روز نباید تعداد درخواستهای زیادی ارسال کنید.
3.قوانین را رعایت کنید و به دوستان خود احترام بگذارید.
4. حداقل 3 حرف و حداکثر 300 حرف برای پستها و نظرات بنویسید.
نمایش تصویر
راهنمای پشتیبانی
×در صورت فعالیت در شبکه اجتماعی سازمان، پروفایل و مطالبتان برای سایر کاربران نمایش داده خواهد شد.
همچنین در روز تولدتان از طرف بقیه کاربران پیام تبریک و امتیاز هدیه دریافت خواهید کرد.
مشاهده قوانین
فعالسازی حساب کاربری
جهت فعالیت در شبکه اجتماعی، لازم است اطلاعات حساب کاربری شما تأیید شده باشد
پس از تکمیل اطلاعات، ظرف ۲۴ ساعت حساب شما فعال خواهد شد.
عضویت ویژه
دسترسی نامحدود به کلیه خدمات سامانه به مدت ۱ سال
امکانات ویژه شامل:
عضویت ویژه
دسترسی به امکانات فوقالعاده
میدونستی اگر این عضویت ویژه رو بگیری...
|
کارت دانشجویی بینالمللی
(اگر دانشجو هستی)
۱۶ یورو (۱۳ یورو نسخه دیجیتال + ۳ یورو نسخه فیزیکی)
|
|
|
۱۶ دوره آموزشی + ۱۰ ترم انگلیسی Hi English
۲۴ میلیون تومان
|
|
|
مشاوره و ثبت شرکت
۳ میلیون تومان
|
|
|
تخفیفهای VIP
نامحدود
|
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...
مدیریت نظر
لطفاً برای این نظر یک گزینه انتخاب کنید: