کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

سلام یکی از دوستان دچار مشکلی شده عزیزان که با مسائل حقوقی آشنا هستند لطفا راهنمایی کنید. کارگزاری بدون اجازه حق فروش سهام رو داره ؟ حتی اگر بهش بدهکار باشیم؟