کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

سلام وخسته نباشید.کسی هست که کارتش اعتبار داشته باشه و از دوره ۹۰روزه زبان انگلیسیش نخواد استفاده کنه؟خیلی خیلی ممنون میشم