کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

سلام. در ادامه پستی که یکی از دوستان منتشر کردن حقیقتا تهیه لپتاپ اینروزا باتوجه به نواسانات نرخ ارز خیلی سخت شده مخصوصا کسانی که کار گرافیکی و نرم افزار های سنگین دارن قطعاً به لپتاپ با امکانات بالا نیاز دارن که قیمتش خیلی بالاست . اگه سازمان بتونه حداقل برای اعضا خریدش رو تسهیل کنه خیلی خوب میشه