نظر-علیرضا-عطاء-در-مورد-دانشگاه-آزاد-اسلامی
معرفی کوتاه و سوابق من سلام. من علیرضا عطا هستم. مسیر آکادمیک سینما را از پایه شروع کردم؛ ابتدا در مقطع کاردانی رشته فیلمسازی تحصیل کردم، سپس کارشناسی کارگردانی سینما خواندم و در حال حاضر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته سینما هستم. در طول این سالها، تلاش کردم در کنار تحصیلات تئوریک، فعالیت عملی و پژوهشی هم داشته باشم که ماحصل آن ساخت چند فیلم کوتاه داستانی، نگارش چند مقاله تخصصی و پژوهش و نوشتار یک کتاب بوده است. جو دانشکده و ارتباطات دانشجویی درباره جو دانشکده باید بگویم که فضایی بسیار خوب، نزدیک و دوستانه را تجربه خواهید کرد. ارتباط دانشجویان با یکدیگر بسیار صمیمانه است و از آنجا که دوستان و همکلاسیها اکثراً دغدغهمند و تحصیلکردهِ سینما هستند، تعاملات سازندهای شکل میگیرد. این ارتباطات شبکهای به پیدا کردن عوامل برای ساخت پروژههای دانشجویی کمک زیادی میکند. محل برگزاری کلاسها و امکانات من در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز (دانشکده هنر) تحصیل میکنم. فضای کلی و کیفیت دانشکده در سطح استانداردی قرار دارد و اتمسفر آن برای دانشجویان هنر مناسب و الهامبخش است. کمبودها و نقاط ضعف دانشکده اگر بخواهم واقعبینانه به کمبودهای دانشکده نگاه کنم، مهمترین چالشی که حس میشود ضعف در امکانات سختافزاری است؛ به خصوص تجهیزات مربوط به نمایش و تحلیل فیلم. برای رشتهای مانند سینما که بخش عمدهای از یادگیری آن به تماشا و تحلیل دقیق فیلمها روی پرده و با صدای استاندارد بستگی دارد، ارتقای این سختافزارها ضروری به نظر میرسد. فعالیتهای دانشجویی و اساتید فعالیتهای دانشجویی و تشکلها در دانشکده وجود دارند، اما جریان آنها در حد معمولی است و شاید جای کار و پویایی بسیار بیشتری داشته باشد. در مورد کادر آموزشی نیز باید بگویم که ما در تهران مرکز اساتید بسیار خوب و محترمی داریم که در مسیر یادگیری، همراه و راهنمای دانشجویان هستند. توصیه نهایی به داوطلبان و دانشآموزان مهمترین توصیه من به کسانی که میخواهند رشته سینما را انتخاب کنند این است: تنها در صورتی وارد این مسیر شوید که در درون خودتان به هنر و سینما علاقه واقعی دارید. هنر پیش از هر چیز نیازمند «عشق و علاقه» است. سختیهای مسیر فیلمسازی و چالشهای این رشته، فقط با داشتن همین عشق درونی و انگیزه شخصی قابل عبور خواهد بود. ابتدا توضیح دهید از چه سالی در این دانشگاه بودهاید؟ 1404 وضعیت دانشجویان بومی و غیربومی چگونه است؟ از چندین شهر مختلف دوستان رو دیدم وضعیت دانشجویان غیرمقیم (خوابگاهی) و امکانات آنها و محل استقرار خوابگاهها وضعیت رفتوآمد به شهر و دانشگاه چگونه است؟ دانشگاه کجای شهر قرار دارد؟ محل برگزاری کلاسها کجاست؟ سوهانک با سواری مترو ارتباط شما با مردم شهر و مسئولان دانشگاه چگونه بوده است؟ خوب امکانات علمی دانشگاه چگونه است؟ بسیار خوب امکانات تفریحی، رفاهی دانشگاه چگونه است؟ خوب تشکلها، فعالیتهای جانبی دانشجویی دانشجویان را توضیح دهید. جو دانشکده بسیار دوستانه است. از نظر تنوع دانشجویان، من دوستان زیادی را از شهرها و استانهای مختلف دیدهام که این موضوع باعث تعامل فرهنگها و شکلگیری گروههای متنوع دانشجویی میشود. ارتباط دانشجویان با یکدیگر برای بستن تیمهای فیلمسازی عالی است. همچنین تعاملات با مسئولان دانشگاه و مردم نیز خوب و محترمانه است. تشکلها و فعالیتهای جانبی هم در دانشگاه وجود دارند و روال عادی و معمولی خود را طی میکن توصیه شما به دانشآموزانی که قصد دارند در این دانشگاه تحصیل کنند چیست؟ در یک کلام، تهران مرکز (مجتمع سوهانک) دانشگاه بزرگ و خوبی است و تحصیل در آن تجربه ارزشمندی خواهد بود. اما مهمترین توصیه من به کسانی که قصد انتخاب رشته سینما را دارند این است: تنها در صورتی وارد این مسیر شوید که علاقه واقعی به هنر و سینما در وجودتان باشد. هنر پیش از هر چیز نیازمند «عشق» است و سختیهای فیلمسازی فقط با انگیزه و عشق درونی قابل تحمل و عبور است.
1.برای ارتباط با سایر کاربران حتما باید عضو ویژه سازمان باشید.
2.برای استفاده مناسب در طول روز نباید تعداد درخواستهای زیادی ارسال کنید.
3.قوانین را رعایت کنید و به دوستان خود احترام بگذارید.
4. حداقل 3 حرف و حداکثر 300 حرف برای پستها و نظرات بنویسید.
نمایش تصویر
راهنمای پشتیبانی
×در صورت فعالیت در شبکه اجتماعی سازمان، پروفایل و مطالبتان برای سایر کاربران نمایش داده خواهد شد.
همچنین در روز تولدتان از طرف بقیه کاربران پیام تبریک و امتیاز هدیه دریافت خواهید کرد.
مشاهده قوانین
فعالسازی حساب کاربری
جهت فعالیت در شبکه اجتماعی، لازم است اطلاعات حساب کاربری شما تأیید شده باشد
پس از تکمیل اطلاعات، ظرف ۲۴ ساعت حساب شما فعال خواهد شد.
عضویت ویژه
دسترسی نامحدود به کلیه خدمات سامانه به مدت ۱ سال
امکانات ویژه شامل:
عضویت ویژه
دسترسی به امکانات فوقالعاده
میدونستی اگر این عضویت ویژه رو بگیری...
|
کارت دانشجویی بینالمللی
(اگر دانشجو هستی)
۱۶ یورو (۱۳ یورو نسخه دیجیتال + ۳ یورو نسخه فیزیکی)
|
|
|
۱۶ دوره آموزشی + ۱۰ ترم انگلیسی Hi English
۲۴ میلیون تومان
|
|
|
مشاوره و ثبت شرکت
۳ میلیون تومان
|
|
|
تخفیفهای VIP
نامحدود
|
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...