کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

اگر کسی را دوست داریم، این هنر اوست نه هنر ما… چقدر زیباست کسی را دوست بداریم…. نه برای نیاز…. نه از روی اجبار… و نه از روی تنهایی….. فقط برای اینکه ارزشش را دارد….