تجربیات و نظر کاربران - بیوشیمی
تجربه در مورد رشته
تجربه در مورد دانشگاه
سعیده محمدی
رشته بیوشیمی در مرکز تحصیلات تکمیلی درعلوم پایه
با سلام، من از سال ۹۷ مشغول تحصیل در مقطع ارشد این رشته هستم. محل دانشگاه این دانشگاه تو جاده گاوازنگ زنجان که یکی از بهترین جاهای دیدنی زنجان هست قرار داره. دانشگاه کوچکی با شش دانشکده هست کاف ادامه ...
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...