معرفی اثر
اثر «مدیریت بازاریابی تبلیغات و برند» از مجموعه آثار تالیف کتاب است که در مشهد انتشارات رنگین کتاب در سال 1399 منتشر شده است. این اثر به قلم محمود احمدی، مریم شهری قره کوشن نگارش شده است.
محمود احمدی به عنوان صاحب امتیاز و ارائهدهنده محتوا در سامانه دانشگاهیان حضور دارد. در این صفحه میتوانید به مشخصات کامل اثر، اطلاعات نویسندگان و لینک دسترسی مستقیم به منبع مراجعه کنید و با اشتراکگذاری آن، به دیده شدن نویسندگان دانشگاهیان کمک نمایید.
نویسندگان:
اشتراکگذاری
دوست دارید دیگران هم با این اثر آشنا شوند؟ از طریق گزینههای زیر لینک صفحه را به اشتراک بگذارید.