کارت بین‌المللی (عضویت ویژه)

سلام، برنامه‌هایی مثل اسنپ و تپ سی از چه منابعی استفاده کرده اند برای کد نویسی که همزمان با درخواست راننده این پیام برای راننده ها ارسال میشود؟ ممنون میشوم اگر متخصصان بنده را راهنمایی کنند، سپاس

بصورت ساده که توضیح بدم .

درخواست از طرف مشتری به سمت سرور فرستاده میشه. پارامترهای ورودی ( مبدا ، مقصد  )

با توجه به مبدا انتخاب شده،  راننده‌های در دسترس مشخص هستن ( سرور لوکیشن لحظه‌ای همه کاربران که نرم افزار رو باز کردن داره  و توی مواردی همه کاربرانی که برنامه رو نصب کردن و دسترسی لوکیشن رو مجاز گذاشتن. اگر دقت کنید و gps باز باشه اسنپ تو قسمت نوتیفیکیش بار گوشی اکثرا دنبال لوکیشن میگرده  )

درخواست برای راننده‌های در دسترس فرستاده میشه  ( اینجا هم قانون شون اینه اونایی امتیاز بهتری دارن زودتر درخواست براشون ارسال میشه ، بعد اونایی نزدیکترن و یه سری سیاست دیگه  )

اولین نفری که درخواست رو قبول کرد به سرور فرستاده میشه.

سرور به مسافر خبر میده

و لوکیشن لحظه ای مسافر به راننده

و لوکیشن لحظه‌ای راننده به مسافر  نشون داده میشه.

 

اگر بعضی وقتا هم اشتباهی توی لوکیشن‌ها رخ میده  ( معمولا راننده نزدیکتره ولی لوکیشن اون دیرتر نشون میده ، بخاطر اینه که ارتباط کاربر با سرور قطع شده . مثلا اینترنت شو خاموش کرده )

اون بالا توضیح دادم یه برنامه  واسطه  بین راننده و مشتری هست که درخواست هاروهمزمان هندل میکنه

برنامه واسط همون سرور هست که درخواست ها سمت اون فرستاده میشه. و اون مدیریت میکنه .

5 سال پیش

سلام، برنامه‌هایی مثل اسنپ و تپ سی از چه منابعی استفاده کرده اند برای کد نویسی که همزمان با درخواست راننده این پیام برای راننده ها ارسال میشود؟ ممنون میشوم اگر متخصصان بنده را راهنمایی کنند، سپاس

سلام، برنامه‌هایی مثل اسنپ و تپ سی از چه منابعی استفاده کرده اند برای کد نویسی که همزمان با درخواست راننده این پیام برای راننده ها ارسال میشود؟ ممنون میشوم اگر متخصصان بنده را راهنمایی کنند، سپاس

سلام، برنامه‌هایی مثل اسنپ و تپ سی از چه منابعی استفاده کرده اند برای کد نویسی که همزمان با درخواست راننده این پیام برای راننده ها ارسال میشود؟ ممنون میشوم اگر متخصصان بنده را راهنمایی کنند، سپاس

سلام، برنامه‌هایی مثل اسنپ و تپ سی از چه منابعی استفاده کرده اند برای کد نویسی که همزمان با درخواست راننده این پیام برای راننده ها ارسال میشود؟ ممنون میشوم اگر متخصصان بنده را راهنمایی کنند، سپاس

سلام
جناب آقای
آرش گرگین کرجی  عزیز
نرم افزار تپسی و اسنپ اصلا هوش مصنوعی ندارن  و نیازی هم به هوش مصنوعی ندارن. متوجه نمیشم هوش مصنوعی نرم افزارهایی مثل اسنپ و تپسی کجا هست  ؟

 

 

6 سال پیش

با سلام و عرض ادب خدمت همه ی دوستان عزیز

وقت بخیر

اخیرا یکی از دوستان در مورد ارزهای دیجیتال و تذکر بابت سرمایه گذاری بر ارزهای دیجیتال نوظهور، مطلبی نوشتند و برای من سوالاتی مطرح شد که مایل بودم از دوستان مطلع و متخصص و عزیزان رشته های مرتبط بپرسم.

بنظر شما چگونه می توان بهترین و کم ریسک ترین سرمایه گذاری را در این زمینه داشت؟

آیا مسیر امن و مطمئنی برای افراد غیر متخصص و بعضا ناآگاهی همچون من، می توانید پیشنهاد دهید؟

و اینکه با توجه به وضعیت کنونی کشور، وجود واسطه ها، تحریم ها، نداشتن حساب های ارزی بین المللی و .... میزان ریسک این نوع سرمایه گذاری به چه میزان است؟

 

با سپاس از همه ی بزرگوارانی که اطلاعات موثق و تخصصی خود را در اختیار من و سایر دوستان قرار خواهند داد.

تشکر فراوان

سلام وقت بخیر

سرمایه گذاری در زمینه بازارهای مالی یعنی ریسک ، هرچی ریسک بالاتر امکان سود و ضرر بیشتر
معمولا قاعده اینه ، ریسک بیشتر سود بیشتر و ضرر بیشتر

ممکنه یه روز چیزی که شما خریدین قیمتش 100 درصد بالاتر رفته باشه ولی فردا قیمتش 80 درصد افت کنه. این واقعیت و ماهیت بازارهای آزاد مالی هست ( بدون دامنه نوسان )

پس هیچ راه مطمئنی وجود نداره که بشه گفت قطعا سود خواهی کرد ، هرچی که هست پیش‌بینی و انتظار از آینده است که به سمت استفاده از ارزهای دیجیتال بره.

 

برای خرید مطمئن میتونید از سایت‌های معتبر داخلی مثل نوبیتکس استفاده کنید. روال سختی هم ندارن. ولی قبل از خرید باید در مورد ارزی که میخوای بخری تحقیق کنی و بازم تاکید میکنم که هرچیزی که قراره بخری هر اتفاقی براش بیفته ، باید بدونی ریسک این مدل سرمایه گذاری بالاست و برای همینه که سود و زیانش هم بالاست.

 

یه قسمت از سوال هم در مورد (بحث تحریم و این قبیل موارد) ، خوبی ارز دیجیتال اینه که برای کشورهایی تحریم هستن چیز خوبیه و از طریق سایتی که معرفی کردم میتونی بخری و هر زمان که خواستی میتونی بفروشی ، سایتای ایرانی دیگه ای هم باید باشه البته، از این بابت مشکلی نداره ، چیزی که میخری اگر از سایت معتبری باشه  به قیمت روزش هم میتونی بفروشی ( البته گر خریداری براش باشه  )

6 سال پیش