#برای ایرانمان
گروه هنربه نام خدا #برای ایرانمان از اول جنگ می خواستم به امدادگران ، گروههای انتظامی یا هر گروهی که در این دوران به نحوی به کشور عزیزمون و مردم خدمت می کنه، بپیوندم ،که حداقل کمکی کرده باشم به مملکت .رشته من هنر هست و می دونم که طاقت دیدن رنج ،خون وپیکرهای پاره پاره شده هم وطنانم را ندارم.شاید جنایتی که زیر بار این همه جنایت کمتر به چشم بیاد حمله به اماکن تاریخی ، فرهنگی ، هنری و در یک کلام تمدنی ماست. پس می خوام به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری ، از هنر ایران بنویسم. برگ زرینی که آمریکا ، اسراییل و همپیمانان بربر ،بی فرهنگ و تمدن آنها ،ازش بی بهره هستند و اینگونه است که آغاز می کنم با نام و یاد خدا که همیشه نگهبان ایران زمین و مردمان بی نظیرش بوده ،هست و خواهد بود. پاینده باد ایران. 3 ماه پیش
برای ارسال پاسخ
شوید.
| رشتهها و جمعیت گروه هنر |
|---|
Loading...
مدیریت افراد محدودشده
درحال بارگیری لیست افراد محدودشده...